Перейти до контенту

Як збільшити продажі – 5 кроків для збільшення продаж

Аналізуючи економічні складові продажів, можна назвати три найважливіших аспекти: кількість клієнтів, число повторних продажів і усереднена сума однієї купівлі. Якщо досягти збільшення кожної складової хоча б на 30%, продажі зростуть щонайменше вдвічі.

Однак добиватися збільшення продажів можна навіть без притоку нових клієнтів, просто стимулюючи вже існуючих купувати ще й ще.

5 правил успішних продаж

1. Обов’язково створіть базу клієнта

М’яко стимулюйте своїх клієнтів, щоб вони повідомляли вам свої контакти. Маючи достатню кількість контактів покупців, можна тримати з ними постійний зв’язок, періодично ненав’язливо нагадуючи про можливості щось купити на вигідних умовах, акціях і розпродажах. При цьому особистий дзвінок краще відправлення безликого СМС.

Правила успішного продажу.

2. Придумайте для свого бізнесу карткову систему знижок

У випадках, коли людині потрібно зробити покупку, вона йде до того магазину, в якому він має знижку, нехай навіть незначну. Будь-який бізнес дає можливість надати клієнту хоч невелику знижку, мотивувавши його прийти потім саме до вас і здійснити покупку. Це дозволить підвищити кількість повторних покупок.

Не ставте умовою отримання дисконтної картки здійснення будь-якої значної купівлі або накопичення чеків від покупок на велику суму. Ваше завдання – отримати при видачі картки відомості про покупця, які дозволять вам згодом включити його до своєї бази та періодично нагадувати про себе, стимулюючи подальші продажі.

3. Активніше пропонуйте свій товар тим, хто раніше скористався вашими послугами

Вмовити людину, яка одного разу мала з вами справу, легше, ніж залучити нового незнайомого покупця. Той, хто здійснює покупку, запропонуйте на вигідних умовах придбати щось із супутніх товарів, без яких покупка буде служити недостатньо довго або ефективно. Який купив окуляри запропонуйте футляр і бархотку, жінці, що спокусилася парою нових туфель, покажіть придатну до них витончену сумочку або шарфик, що взяв тюбик зубної пасти запропонуйте щітку з числа новинок. Пропонуйте – це окупиться.

Реклама товару.

4. Про всі новинки повідомляйте клієнтам

Нове надходження, розширення асортименту – про це покупці повинні дізнаватися від вас постійно. Ідеальний термін для нагадування про себе – один раз на 14 днів. Робіть це ненав’язливо, але інформативно. Ті, хто про вас пам’ятають, купуватимуть у вас.

5. Об’єднуйтесь з іншими підприємцями, які займаються бізнесом у суміжних напрямках

Ви зможете бути корисними один одному, обмінюючись рекомендаціями та продаючи клієнтам послуги, що доповнюють один одного. Так, якщо у вас приватний готель – знайдіть партнерів з числа власників таксі або надають послуги з догляду за тілом та особою, перукарів і т.д. До будь-якого товару можна знайти корисне та приємне доповнення, яке клієнт захоче купити.

Просування бізнесу в Інстаграмі – воронка продаж
Як заробити в Tik Tok? ТОП способів монетизувати TikTok
Як заробити на SMM