Перейти до контенту

Бізнес з доставки продуктів

Покупки в інтернеті стають все популярнішими з кожним роком. Це викликано кількома причинами. Першою є дефіцит часу. Ходити по магазинах, вишукуючи необхідну річ – дуже стомлююче і часто тривале заняття. А у всесвітній мережі процес покупки займає кілька хвилин.

Також інтернет дає більші можливості для вибору. У випадку, коли насправді вся пропозиція обмежена магазинами, які є в певному місті, в інтернеті можна придбати вироби з усього світу. До того ж елементарна лінь чи відсутність бажання йти куди-небудь – звичайні явища у разі, коли необхідна річ може бути доставлена ​​прямо на поріг.

Найпопулярніші товари для замовлень онлайн – одяг та побутова техніка.

Проте за продуктами харчування поки що люди зазвичай йдуть у супермаркет або на базар. Але при можливості багато користувачів не проти замовити в інтернеті та їжу. Попит на таку послугу має місце, насамперед, це стосується зайнятих громадян. Чому б тоді не створити бізнес із доставки продовольчих продуктів додому? Багато хто вже зайнявся цим, проте в цілому даний сегмент залишається недостатньо заповненим.

Методи організації доставки товарів: який вибрати?

Бізнес з доставки продуктів
African restaurant owner working only with take away orders during corona virus outbreak. Young black woman wearing face mask giving takeout meal to customer outside her cafeteria. Customer pick up take-away food ordered at home, support local small business during covid19 pandemic.

Є кілька способів надання такої послуги. Перший полягає у відкритті свого онлайн-магазину, що реалізує певний асортимент. Але для цього потрібні серйозні інвестиції. Крім того, сам процес створення такого варіанта є досить складним. Необхідно продумати логістику, створити склад для зберігання тисяч позицій (у разі недостатньо широкого асортименту майже неможливо буде конкурувати зі звичайними супермаркетами) та IT-платформу.

Другий метод реалізації такого бізнесу – інтернет-магазин продуктів на основі торгової мережі, що вже діє в реальності. Даний варіант набагато простіший і зручний, оскільки буде потрібно лише додатковий транспорт з кур’єром, тоді як постачання товарів здійснюватиме “материнська” фірма. Однак підійде цей варіант лише тим бізнесменам, які вже мають цей бізнес насправді.

Третій – організація доставки продовольчих продуктів із реальних магазинів, що вже діють у місті, із заробітком на самій кур’єрській доставці. Даний метод – найцікавіший і найменш витратний у плані вкладень. Він дуже привабливий з погляду рентабельності за умови правильного підходу для її реалізації. Тут мають місце вільні ніші. Ця послуга недостатньо популярна, але в ряді регіонів все ж таки дуже затребувана.
Бізнес на відкритті служби доставки продуктів додому Схема доставки продуктів: що потрібно для початку

Головний робочий майданчик такого бізнесу – інтернет-сайт, який має бути якомога зручнішим і зрозумілішим для всіх категорій громадян. Саме на ньому оформлятимуться замовлення. Схема роботи у своїй така:

Користувач заходить на сайт, заповнює онлайн-форму замовлення продуктів, а також анкету, де вказує своє ім’я та номер телефону. Також він обирає магазини, де необхідно купити продукти харчування, та пише певні вимоги щодо цих продуктів.

Наприклад, сорт, марка, жирність. Оператор приймає замовлення, після чого виходить на зв’язок із покупцем, щоб підтвердити його. За наявності будь-яких уточнень із боку замовника їх вносять у форму. Після цього список з усіма вказівками передають кур’єру, що здійснює закупівлю при дотриманні всіх побажань і клієнтові, що доставляє замовлення.

Оплата відбувається або у готівковій формі кур’єру, або у безготівковому вигляді через сайт.

Такий бізнес унікальний і водночас затребуваний. Ця послуга може зацікавити і молодих, і людей похилого віку. Для забезпечення зручності сервісу потрібно продумати кожен аспект. Зокрема, сайт повинен містити детальну інструкцію про те, як формувати замовлення, правила надання послуг та їхню вартість.

Зателефонувавши замовнику, оператор зобов’язаний попередити останнього, що у разі відсутності у списку побажань до товару, наприклад, вказівки необхідної жирності сметани, покупку здійснить кур’єр на власний розсуд. Тому сам покупець зацікавлений у якомога детальнішому заповненні форми (розробляючи сайт, необхідно приділити ретельну увагу полю “купівлі”).

Замовлення товарів: порядок оплати та інші аспекти

Потрібно заздалегідь продумати оплату доставки. Яким буде розмір оплати – фіксований або як відсотка від загальної суми замовлення? Обидва ці варіанти мають певні переваги і недоліки, тому необхідно вибрати саме той, який зручніший або вигідніший для Вас. Для найбільш нетерплячих покупців буде корисною послуга експрес-доставки, що передбачає покупку продуктів швидше, проте за вищими цінами.

Крім того, необхідно запропонувати клієнтам можливість вказувати свої вимоги щодо конкретного часу доставки. Наприклад, щоб можна було замовити продукти вранці, розраховуючи на те, що кур’єр їх привезе до 7-ї години вечора. Замовникам, які перебувають на роботі, сподобається можливість замовляти продукти на робочому місці, а отримувати їх відразу при поверненні додому увечері.

Також багатьох покупців можуть зацікавити спеціальні послуги, наприклад доставка додому сільських продуктів. Така послуга може бути додатковою за наявності можливості встановлення співпраці з виробниками цього виду продукції. Але цей варіант може бути лише сезонним.

Сайт

Має бути максимально зручним, функціональним та зрозумілим. Адже якщо користувачеві буде складно зробити замовлення і він плутатиметься в тому, що саме необхідно заповнити, а також де подивитися вартість тощо, він просто відмовиться від створення замовлення.

Як впоратися з емоційним вигоранням

Як досягти задоволеності компанією, клієнтами з інтернету

Як змінити свої звички та досягти успіху