Багатьох людей цікавить, що потрібно відкрити магазин. Комусь це здається легкою справою, а більшість вважає створення магазину з нуля дуже складним завданням. Однак така думка ні на чому не ґрунтується. Просто люди не вірять у власні сили. Насправді далеко не завжди люди, які відкривають свій магазин, мали вищу освіту, талант і великий стартовий капітал.
Багато власників невеликих магазинів також спочатку не знали, що потрібно, щоб відкрити магазин, проте все одно змогли отримати прибуток. Вони здобули фінансову незалежність і змогли забезпечити своє життя та життя своїх дітей. Це, звичайно, вийшло не у всіх, але досяжність подібної мети цілком очевидна.
Що потрібно вирішити для себе, щоб відкрити магазин
Перше, з чого варто почати – визначити товар, яким ви збираєтеся торгувати у вашому магазині. Буде краще, якщо ви оберете товар, який заздалегідь можна вважати затребуваним у цьому регіоні. Вибір товару допоможе вам зрозуміти де відкрити магазин. Адже якщо магазин розташовуватиметься недалеко від центру міста, то можна сподіватися на велику кількість клієнтів, якщо ваш товар не призначається для вузької категорії покупців.
Після того, як ви визначилися з товаром, слід підготувати документи, а також стартовий капітал. Потім вам доведеться вибрати один із варіантів, як відкрити свій бізнес з нуля. Перший передбачає повну самостійність. Тобто, вам доведеться вирішувати всі проблеми – реєструвати магазин, шукати постачальників, вести облік у складській програмі, наймати персонал і торгувати.
Цілком очевидно, що поки ви повністю звикнете до нової ролі власника магазину, ви встигнете зробити кілька помилок. У цьому немає нічого страшного, якщо помилки не стануть фатальними. Однією з найпоширеніших помилок є неправильне ведення обліку або його повна відсутність. Тому бажано, щоб програма для магазину з обліку грошових коштів та товарів на складі вибиралася максимально ефективною та придатною для обраного типу товару.
Інший варіант передбачає організацію бізнесу із франшизи. Це означає, що ви орендуєте бренд. За це доведеться заплатити, але ви зможете консультуватися з фахівцями в цій сфері, співпрацювати з перевіреними постачальниками і т.д. Тобто, насправді, вам продають інформацію. На торгівлі вона грає значної ролі. Ну і звісно, облік у торгівлі вам доведеться вести без чужої допомоги. Все-таки це ваш магазин, який нехай і використовує відому франшизу.
Після того, як ви розберетеся з цими основними питаннями, потрібно буде перейти від теорії до практики. Йтиметься про приміщення та персонал. На початку вам, можливо, доведеться виконувати функції одного зі співробітників.
Переваги IT-аутсорсингу для бізнесу