Перейти к содержанию

Instagram Reels для просування бізнесу

Власники бізнесу добре знають, що відеоконтент та відеомаркетинг дійсно допомагають бізнесу безкоштовно розкручуватись в Інтернеті. Але що робити підприємцям, які ніколи не створювали відео, і вони зовсім не знають, як використовувати ролики в Інстаграмі для свого бізнесу. Проте їм пощастило, бо в Instagram вже є нова функція Reels. Це абсолютно нова програма, яка значно спрощує створення відео.

У статті йтиметься про відео для Інстаграм, які допоможуть бізнесменам просувати свій бізнес у мережі Інтергнет

Що таке Reels? Як використовувати його для просування бізнесу в Instagram

Як використовувати Instagram Reels для просування бізнесу

Якщо ви не знаєте, що таке Reels? Не хвилюйтеся. До кінця цієї статті ви будете палати бажанням застосувати Instagram Reels для свого бізнесу.

Згідно з описом в Instagram, Reels — це новий спосіб створювати короткі розважальні відео для Instagram. В даний час найкраще місце для перегляду прямо на сторінці «Огляд», де ролики займають близько двох третин сторінки. Як тільки ви натиснете на заголовок «Роліки», ви потрапите до стрічки прокручування. Все, що вам потрібно зробити, це продовжувати прокручувати стрічку вниз, і Instagram буде показувати вам все більше роликів, які, на його думку, вас зацікавлять.

Чому Reels хороший інструмент для просування бізнесу?

Люди побачили, як за короткий час TikTok буквально вибухнув, і не секрет, що Reels – це гра в Instagram під назвою TikTok.

Як відомо, Instagram належить Facebook, який помітив, що TikTok має величезну популярність, і вирішив самому вийти на арену короткометражного відеоконтенту.

Як використовувати відеоролики Instagram для бізнесу

Якщо в акаунті Instagram низька залученість і мало підписників, мало показів відео – спробуйте Reels.

Це щось на зразок Тік Ток, який вбудований в Instagram. Але все ж таки у них є відмінність, все-таки контент у Tick Tock більше розважального формату, а в Інстаграмі контент крім розважального є дуже серйозний від підприємців, які ведуть свої сторінки для рекламування бізнесу. Для цього їм потрібно якось просувати себе, от і з’явився цей інструмент, який називається Reels.

Тобто люди можуть робити якісь гарні та цікаві фото під музику, можуть робити свої видосики, завантажувати в Instagram, а він рекомендуватиме їх іншим людям.

 Тобто це спеціальний розділ, щоб показувати авторське відео не лише для своїх підписників, а й для інших людей. Це дуже хороший інструмент для просування свого облікового запису, тому професіонали Інсти радять всім власникам акаунтів користуватися ним якнайчастіше, тому що це дійсно працює.

Перевірений лайфхак набору підписників

Експерти радять найкраще спочатку робити короткі відео, наприклад, лише один-два кадри, не затяжні короткі відео, а саме дуже коротке на 3 – 4 секунди перегляду. Хитрість у чому? У тому, щоб система зафіксувала, що відос переглянутий до кінця.

Буває так, що людина дивиться 20-секундне відео, воно йому не сподобалося і вона його через 4 секунди вимикає. Все, таке відео ніколи нікому система Інти не буде рекомендувати.

Але якщо людина подивилася 4-х секундне відео до кінця за чотири секунди, зрозуміло, що Instagram радитиме це відео іншим людям. Воно буде отримувати лайки, перегляди та підписників, що дуже вигідно для вашого профілю.

Резюме

У кожного користувача є Instagram Stories, де відео зникають через 24 години і не з’являється у стрічці.

А ще є IGTV, відео триватиме до години.

Ролики Reels вписуються в середину, тому що це короткі 15 — 60 секундні відеокліпи, такі як Stories, але вони живуть довше, ніж 24 години, і живуть у стрічці.

Як упоратися з кар’єрними невдачами?

Як соцмережі впливають на психіку людини

Як не попасти на “липову роботу” в Інтернеті