Перейти к содержанию

Коли слід починати монетизувати блог

Багато блогерів, рано чи пізно замислюються про монетизацію свого блогу. Питання коли слід монетизувати блог дуже спірний і важко вказати певні показники, які будуть об’єктивні.

Існує багато думок із цього приводу. Одні наполягають на ранній монетизації, інші на пізній. Я проти ранньої монетизації, і вважаю, що блог треба монетизувати тоді, коли він набере свою аудиторію та передплатників.

Перш ніж розпочати заробляти на блозі, його треба підготувати. Враховувати треба такі показники розвитку блога.

Коли слід монетизувати блог

Кількість підписників

Незважаючи, що кількість підписників можна накрутити, що я вам не раджу робити, цей показник є одним із найважливіших при оцінці блогу. Як правило, найпростішою порадою називають написання цікавих постів.

Середня відвідуваність

Спочатку отримати хорошу відвідуваність не легко, але отримати додатковий трафік можна використовуючи соцмережі та форуми для анонсу постів, проведення акцій, конкурсів, естафет та активність у блогосфері. Не варто забувати про трафіку з пошукових систем, навіть молодий блог може отримати трохи трафіку при грамотній оптимізації та нарощуванні маси посилань.

Наявність постійної аудиторії, коментування

Сформувати постійну, лояльну аудиторію також легко завдання, оцінити аудиторію точно не можна, наприклад, коментованість може залежати кількості постійних, лояльних читачів.

Пузомірки ТІЦ та PR

Для нарощування даних показників знадобиться певний час. Оптимальним буде 1-2 місяці, після чого вже можна починати заробляти на блозі. Якщо постаратися, то ТИЦ 10 можна отримати абсолютно без витрат.

Я назвав основні показники розвитку блогу. Точні показники не назвеш, наприклад, якщо вже відвідуваність 100 осіб/добу, передплатників 100, відмінні від нуля значення ТІЦ і PR, то можна поступово монетизувати блог. Необов’язково, але краще, щоб більшість зазначених показників були не меншими, тих, що я вказав у прикладі. Монетизувати треба поступово, одразу, та й у майбутньому не варто вішати багато реклами. Важливо, щоб реклама була тематична і гармонійно поєднувалася з вашим блогом.

Чому я проти того, щоб блог монетизувати одразу:

1. По-перше: на блозі з низькими показниками, ціна реклами буде також низька, якщо навіть знайдете рекламодавців. Немає сенсу вішати рекламу на блозі, якщо вона приносить копійки.
2. По-друге: відвідувачі, коли побачать на молодому блозі рекламу, можуть подумати, що заробіток на блозі для вас єдина мета.

До речі, заробіток на блогу не повинен бути єдиною причиною, через яку ви ведете блог.

А якщо зовсім коротко — блог треба монетизувати тоді, коли монетизація приноситиме адекватні гроші.

11 простих способів економити у відпустці

Як SEO-оптимізувати сайт

Як почати інвестувати у криптовалюти