Перейти до контенту

Легкі гроші у YouTube на партнерських продажах

Партнерські програми є одним із найкращих способів заробітку в інтернеті. Кожна людина має можливість почати працювати в цій ніші. Партнерська програма – це певною мірою посередництво між продавцем і покупцем. Для початку роботи, людині, яка бажає заробляти таким чином, потрібно знайти відповідну партнерську програму і зареєструватися в ній.

Після реєстрації зареєстрованому користувачеві автоматично надається статус Партнера. Що це означає?

А значить це, що тепер Партнер може поширювати в мережі інтернет посилання на товар Продавця та отримувати прибуток з кожного продажу, зробленого за цим посиланням. Сума відрахувань, яку Партнер отримує, залежить від умов партнерської програми.

Легкі гроші у YouTube на партнерських продажах

Найвигідніше працювати з віртуальними товарами. Відразу після покупки або замовлення послуги клієнтом, Партнер отримує відрахування на власний рахунок. Перевага віртуальних товарів перед фізичними, у тому, що віртуальний товар миттєво доставляється на пошту покупця. І він одразу може ним скористатися.

Розглянемо принцип роботи з прикладу сервісу Glopart. На цьому майданчику зібрано тисячі навчальних матеріалів на різні теми. Але більшою популярністю користуються різні курси, що розповідають про заробіток в Інтернеті. Ця тематика завжди актуальна, тому що мільйони людей хочуть покращити своє матеріальне становище.

На майданчику Glopart будь-яка людина має можливість стати партнером будь-якого товару та отримувати комісійні відрахування з кожного продажу. Для цього необхідно пройти реєстрацію на самому майданчику, підтвердити свою електронну адресу. Ім’я та прізвище можна використовувати вигадані, майданчик наполегливо не вимагає документів, що підтверджують особу. Але електронна пошта має бути справжньою, оскільки на неї надходитимуть повідомлення про продаж та інша корисна інформація. Після завершення процесу реєстрації слід обрати товар зі списку запропонованих.

Товар для реклами потрібно вибирати з розумом. Від правильного вибору товару залежить наявність та кількість продажів. Бажано вибирати товари, що знаходяться у тренді. Це означає, що цей товар отримав багато продажу. Але знаходження товару в тренді ще не говорить про його якість. Часто продавці накручують продажі, щоб потрапити у тренди.

Щоб не витрачати час даремно, необхідно докладно підійти до вибору товару для реклами. Перше, на що потрібно звертати увагу, це партнерські відрахування. Ця сума, яку отримає партнер за продаж. Більшість продавців ставлять партнерські відрахування 30 – 50% від вартості товару. Причому для тих партнерів, які вміють залучати багато якісного трафіку, передбачені більш вигідні умови. Наприклад, після 10 зроблених продажів такому партнеру можуть підняти відсоток партнерських відрахувань до 80%. Але трапляються й такі люди, які ставлять високу ціну на товар, а партнеру платять замало. Таких краще оминати.

Другий параметр на який потрібно звертати увагу – ціна. Чим вище ціна, тим важче буде продати товар, що нижча ціна, тим менше заробіток партнера. Рекомендована ціна товару до 2000 рублів.

Якщо відрахування та ціна влаштовують, то саме час звернути увагу на третій параметр – вміст сайту, що продає.

Сайт має бути зроблений красиво, з перших секунд привертатиме увагу потенційного покупця. На сторінці обов’язково має бути ролик, що розповідає про товар. Чим ролик якісніший, тим більше буде продажів.

Текст, що продає, не повинен містити помилок, кнопка купити повинна вести на покупку товару. Іноді новенькі продавці забувають вказувати посилання купівлю товару.

Бажано щоб товар мав заготовлені промо матеріали для реклами. Пости для соціальних мереж, готові листи, банери. В ідеалі партнер сам повинен захотіти купити товар, який збирається рекламувати.

Але важливо розуміти, що товар із трендів рекламує величезну кількість людей та конкуренція дуже велика. Початківцям рекомендується, крім трендів, звертати увагу на нові товари. Їх можна знайти у розділі Каталог товарів. Але новий товар має бути якісним, інакше продажів не буде.

Вибравши товар, потрібно натиснути Стати партнером. Після цього з’явиться посилання, яке потрібно розповсюджувати в інтернеті.
У разі потреби партнерське посилання можна скоротити на сервісі Tinyurl.com. Це якісний зарубіжний сервіс із скорочення посилань.

Головна перевага Glopart – гроші можна вивести вже через три доби, після зарахування їх на рахунок. Цей час потрібен для перевірки угоди. За цей період покупець може відмовитись від зробленої покупки та повернути свої гроші. Але, порівняно з фізичними товарами, це дуже невеликий термін. На фізичних товарах холд (так називається цей період очікування) може досягати 2 місяців.

Після закінчення 3-х денного холду гроші без проблем виводяться на популярні електронні гаманці та банківські картки.

Тепер слід розібратися, як залучати на обраний товар зацікавлену аудиторію. Адже без людей не буде і продажів. Трафік (покупців) можна залучати різними способами. Розглянемо 3 способи залучення трафіку без вкладень за допомогою YouTube.

Спам у коментарях.

Тут усе дуже просто. На сайті вибраного курсу знаходимо відео і тиснемо напис “Дивитись на YouTube”. Переходимо на популярний відеохостинг та тиснемо поділитися. Копіюємо посилання на відео. Потім у пошуковому рядку потрібно вбити запит: “savefrom.net – завантажити відео з YouTube”.

Далі слід завантажити відео на свій канал. Важливо змінити назву, але так, щоб зберігся загальний зміст. Опис також рекомендується зробити унікальним. В інтернеті необхідно завантажити відповідну обкладинку та встановити до ролика.

Важливим кроком є ​​прописування тегів. Їх можна підібрати за допомогою WordStat, Prozavr або плагіну VidIQ. Теги повинні відповідати тому, що розповідається в ролику. Якщо йдеться про заробіток, то й теги мають бути відповідними.

Після публікації відео потрібно натиснути поділитися і скопіювати посилання на ролик. Тепер потрібно йти на великі канали про заробіток (якщо вибраний товар – курс про заробіток в інтернеті) та у популярних коментарях залишати посилання на своє відео. Великі коментарі збирають багато переглядів і більшість людей їх читає, а потім ділиться своєю думкою. Всі ці люди побачать посилання на відео і частина з них перейде на відео, що рекомендується.

Здійснювати спам можна і за допомогою хештегів. Для цього потрібно вигадати унікальний хештег і прописати під усіма своїми відео. Потім у коментарях на великих каналах залишатиме цей хештег. При переході люди потраплятимуть на ролики, розташовані по цьому хештегу.

YouTube – дорвеї.

Це десятки однакових відео заточених під певні ключові слова. Відео ролик береться з сайту, що продає, і багаторазово завантажується на канал. Важливо кожному відео давати різні назви, описи та обкладинки. Коли глядач забиватиме запит прописаний у тегах відео, він потраплятиме на дорвеї. Під відео та у закріпленому коментарі, потрібно прописати короткий рекламний текст та вказати партнерське посилання на товар. Люди за запитами потраплятимуть на ці відео, і якщо їх зацікавить цей відеокурс, неодмінно його придбають.

Огляд товару.

Найскладніший спосіб. Потрібно робити огляд курсу, вказувати всі плюси та мінуси. Огляд має бути у позитивному ключі, інакше ніхто не захоче купувати курс. Наприкінці огляду слід обов’язково повідомити, що посилання на курс знаходиться в описі.
Використовуючи ці три способи залучення безкоштовного трафіку, можна вийти на високий дохід і назавжди забути про брак грошей.

Принципи інвестування Уоррена Баффета

Що таке внутрішня оптимізація сайту

Переваги оренди приміщення у бізнес-центрах

Коментарі 1

Залишити відповідь