Перейти до контенту

Навчання співробітників – як ефективно спланувати

Навчання співробітників є частиною діяльності, яку роботодавці роблять для підвищення кваліфікації і, надалі, підвищення ефективності працівників. Зрештою, це має призвести до збільшення результатів компанії. Тому варто подумати, які дії повинні передувати заключній навчальній зустрічі та виконання яких умов збільшує ймовірність максимального використання отриманих знань.

На жаль, багато роботодавців, як і раніше, сприймають навчання співробітників як непотрібні витрати, вибираючи тільки ті, які, на їхню думку, необхідні для виконання роботи на цій посаді. М’які навички, як і раніше, розглядаються як більш «запущені».

Чому варто відповідально та стратегічно підійти до організації навчання працівників? Як визначити, які теми мають бути охоплені тренінгом? Чи слід відмовитись від навчання співробітників у сфері м’яких навичок на користь тих, які пов’язані з жорсткими навичками?

Спостереження та стратегічна операція

Підприємці часто встановлюють так званий бюджет навчання на конкретний рік. Незалежно від того, чи така справа в будь-якій компанії, вони повинні підходити до цього стратегічно. Тут ключове значення має уважне спостереження за ситуацією у компанії.

Часто цю функцію виконують фахівці з персоналу та розвитку, які дбають про бюджет навчання на цей рік.

Вони планують охопити різні типи проектів, наприклад, розвиток талантів у компанії та прокладання шляхів наступності для майбутніх лідерів.

Однак найчастіше навчання співробітників пов’язане з поточними проблемами та заповненням прогалин у компетенціях. Проте те, що організаційна культура має велике значення.

Як правильно спланувати навчання працівників?

Навчання співробітників - як ефективно спланувати

Багато роботодавців значно знижують шанси ефективного навчання своїх співробітників, минаючи процес аналізу потреб у навчанні. Планування навчання працівників має включати такі етапи:

Визначення цілей, які ми хочемо, щоби навчання донесло до наших співробітників.
Навчання має слідувати за подіями, які ілюструють функціонування компанії як у контексті жорстких компетенцій, так і в контексті спілкування та інших тем, пов’язаних із м’якими компетенціями.

Зв’яжіться з навчальними компаніями разом із запитом. Якщо ви хочете спланувати навчання, доцільно направити запити компаніям, які працюють у цій галузі, після визначення області, яку компанія вважає тією, яка має бути охоплена процесом набуття знань. Це дає вам широкий вибір.

Дослідження потреб у навчанні

Для підприємця важливо, щоб навчальна компанія займалася дослідженням потреб навчання. Це дуже важлива частина тренувального процесу. Це дозволяє в розмові вказати реальну область, яка потребує підтримки тренера. Часто роботодавець відразу помічає лише верхівку айсберга, що приховує під поверхнею зовсім іншу область, яка потребує підтримки.

Грамотне планування часу навчання працівників

Одним з важливих (і, на жаль, часто не враховуються) факторів є правильне планування дати навчання. В інтересах максимальної ефективності посттренінгу працівник повинен мати можливість якнайшвидше застосувати отримані знання на практиці. З кожним днем ​​використання отриманої інформації зменшується. Отже, це не повинно відбуватися у п’ятницю або в дні, що передують відсутності працівників у компанії. У таких ситуаціях знижується можливість правильного впровадження придбаних ноу-хау.

М’які навички – що це?

М’які навички – це навички, які корисні у співпраці з іншими. Вони стосуються області спілкування, наполегливості, навичок командної роботи, подолання стресу та управління часом. Таким чином, міжособистісні навички є надзвичайно важливою областю, якої не можна нехтувати.

Тренінг для співробітників в області soft skills – чи варто?

Здавалося б, вкладення спеціалізоване навчання конкретним експертним навичкам – запорука успіху. Проте варто пам’ятати, що навіть найкраще галузеве навчання не замінить уміння співпрацювати з іншою людиною. Без турботи про сферу конструктивного спілкування складно досягти очікуваних результатів та діяти ефективно, тому що у більшості професій ми контактуємо з іншими людьми.

Підсумовуючи, правильна підготовка тренувального процесу часто є запорукою його ефективності. Тому варто розпочинати таку діяльність, прислухаючись до потреб співробітників та спостерігаючи за їхньою поведінкою та взаємовідносинами в компанії.

Як пройти співбесіду на роботу

Чому хочеться весь час їсти – 12 причин

Як можна заробляти на плюшевих букетах