Перейти до контенту

Просування бренду через стримерів на Twitch

Багато великих брендів оцінили можливість медійної реклами у стримерів на Twitch. Як зрозуміти, що ваш продукт можна інтегрувати у стрімінгове просування? Які аспекти необхідно враховувати при виборі стрімера для співпраці? Наразі ми розглянемо відповіді на ці запитання.

Стрім – це мовлення в режимі реального часу з аудіо або відео зв’язку.

У багатьох стрими асоціюються насамперед із геймерами та кіберспортом. Проте зі зростанням популярності цього формату, майданчики для стриму стали використовувати і для інших напрямків, наприклад, оглядів товарів, трансляцій новин, кулінарних рецептів, а також подорожей. Проведені дослідження показують, що більше 30% користувачів російського інтернету регулярно переглядають стрими на цікаві для них теми.

Серед чоловічої аудиторії найпопулярнішими є стрими на тему політики, ігор та тренінгів. Жіночу аудиторію більше цікавить кулінарія, повсякденне життя знаменитостей, а також бьюті-сфера.

Як і в будь-якій іншій спільноті, аудиторія Twitch виявляє лояльність до брендів, особливо якщо їх кумир рекомендує його. Аудиторія обов’язково зверне увагу, якщо стример прорекламує ваш товар чи слугу під час прямої трансляції.

Яким чином стримери заробляють гроші?

• Платформа Twitch платить стрімерам за покази сторонньої реклами. Ця партнерська програма дозволяє заробляти стримерам до 3,5 доларів за 1000 переглядів.

• Найпоширеніший метод монетизації каналу на Twitch – донати. Глядачі можуть жертвувати кошти стримеру під час прямої трансляції.

• Стрімер може рекламувати товари брендів. Існує багато форматів інтеграції реклами. Наприклад, можна надавати рекламні банери або пряму рекламу продукту. Нативна реклама може полягати в тому, що стример буде використовувати ненароком продукт бренду під час стриму.

Як просувати свій бренд у стримах?

Просування через стримерів на Twitch

У країнах СНД у стрімінговому просуванні на Twitch найуспішніше продаються товари для геймерів. Ефективно просуватиме інтернет-магазини. Варто враховувати, що аудиторія стриму приходить на майданчик для розваги, тому найефективніший спосіб просування – це реклама. Інший плюс стриму – низька конкуренція, так як ця стратегія просування в нашій місцевості знаходиться тільки на стадії розвитку.

Крім того, стрімінг є досить непростим методом просування, використовуючи який важливо знати всі нюанси.

Вибираючи цей спосіб просування насамперед важливо підібрати канал із цільовою аудиторією. Специфіка Twitch у тому, що здебільшого його відвідують чоловіки від 18 до 34 років. Основний напрямок цього майданчика – ігри та комп’ютерна техніка.

Оскільки формат стрим є емоційним і є живою комунікацією, то глядач почувається частиною даної спільноти. Завдяки цьому лояльність аудиторії до стрімеру зростає, а отже, і до бренду. Тут глядачі ставляться до реклами лояльніше. Вони готові терпіти її заради того, щоб стример продовжував надавати контент.

Недоліком співпраці зі стрімерами є непередбачуваність. Наприклад, бренд може переказати гроші стрімеру, і погодити рекламу, а згодом його заблокують за порушення правил майданчика.

Запитайте статистику стрімера, щоб виявити, чи дивиться його ваша цільова аудиторія? Можна поцікавитись досвідом його співпраці з іншими брендами.

Що ще необхідно враховувати, співпрацюючи з блогерами?

Ваш продукт має відповідати тематиці Twitch-каналу. Досить складно просувати послуги або товари вузької спеціальності, оскільки соціально-демографічні параметри аудиторії одного каналу можуть відрізнятися.

Крім того, вибираючи канал для просування, важливо враховувати кількість передплатників, середню тривалість переглядів, а також репутацію самого стримеру. Зверніть увагу на манери стрімера. Як у нього із харизмою? Які погляди він дотримується? Який рівень токсичності його глядачів? Чи намагається він зберегти свою репутацію, уникаючи співпраці сумнівними компаніями, чи він рекламує все підряд?

Враховуйте формат реклами та її подачу. Для аудиторії Twitch важливу роль відіграє контент. Вони можуть ігнорувати тренди, але обов’язково підтримають улюбленого стрімера. Щоб продавати на Twitch необхідно уникати фальшу і постаратися заслужити на довіру глядачів.

Як просувати Історію ( Stories ) в Instagram

Способи просування в Інстаграмі

Як побудувати контентну воронку продаж в Інстаграм