Перейти до контенту

Просування і розкрутка бренду в Інтернеті

IT є досить місткою сумкою, в яку можна покласти різні товари та послуги. Сьогодні важливість IT зростає, і компаніям із цього сектора ринку також потрібна ефективна маркетингова стратегія, щоб охопити свою цільову групу. У цій статті ми розберемося з методами маркетингу в ІТ-індустрії та підкажемо, які інструменти варто використовувати для залучення нових клієнтів.

Як спланувати стратегію дій?

Яка основна ціль? Ви хочете отримати потенційних клієнтів? Чи, можливо, ви хочете спонукати користувачів до певної конверсії? Залежно від результатів, яких ви маєте намір досягти, може бути доцільним зробити різні дії.

Який у вас бюджет? Це ключове питання, вам потрібно знати, які маркетингові заходи ви можете собі дозволити. Хороші новини: інтернет-маркетинг за правильного творчого підходу не повинен бути дорогим.

Кому ви звертаєтесь зі своєю пропозицією? Подумайте, хто створює цільову аудиторію вашого продукту чи послуги.

Створення маркетингового образу, тобто зразкового клієнта вашої компанії – це один з перших кроків, які вам потрібно зробити, перш ніж ви почнете будь-яку рекламну діяльність.

Інструменти маркетингу, які можна використовувати

Просування і розкрутка бренду в інтернеті

Маркетинг може ґрунтуватися на багатьох інструментах, використання яких має бути адаптоване, насамперед, до цілей, яких ви маєте намір досягти, та до вашої цільової групи. Які рішення варто застосовувати практично?

Розсилка новин.

Важко переоцінити важливість новаторського інформаційного повідомлення для налагодження взаємодії з аудиторією. Це відмінний інструмент, який дозволяє вам підтримувати зв’язок із існуючими клієнтами та спонукати їх знову користуватися вашими послугами.

Вам цікаво, як залучити більше читачів інформаційного бюлетеня? Пам’ятайте: у ваших одержувачів буде більше мотивації передплатити розсилку новин, якщо ви запропонуєте їм натомість конкретну вигоду, наприклад, знижку на їх перші покупки або безкоштовну електронну книгу.

SEO

Чим вище позиція вашого сайту у звичайних результатах пошуку, тим краще. Припустимо, що ви шукаєте компанію, яка продає VPN або антивірус. Ви набираєте відповідну фразу в гугле, а що далі?

Цілком можливо, що ви відвідуєте лише ті сторінки, які знаходяться у верхній частині результатів, якщо ви знайдете продукти, які відповідають вашим очікуванням.

PPC-кампанії

Їх можна реалізувати, наприклад, через Google Ads, тобто рекламну систему Google або LinkedIn Ads, якщо ви хочете залучити бізнес-клієнтів за моделлю B2B.

Кампанії з оплатою за клік (PPC) мають одну важливу перевагу: рекламодавець платить за певний результат, тобто за клік. Іншими словами, ви вирішуєте, скільки грошей ви збираєтеся витратити на рекламну діяльність.

Соціальні медіа.

Соціальні мережі дуже добре працюють як підтримки відносин з існуючими клієнтами, так залучення нової аудиторії. Використовуючи соціальні мережі, можна ефективно створити імідж свого бренду як групи ІТ-фахівців.

Через соціальні мережі ви можете поділитися своїми знаннями, успіхами компанії та показати «людське обличчя» організації. Незвичайні тематичні дослідження, цікава інфографіка, галузеві новини, корисна статистика – який контент, яким ви поділяєтеся, формує ваш імідж в очах користувачів.

Блог компанії

Блог, як і соціальні мережі, може стати чудовим інструментом для керування іміджем вашої компанії. Однак попередньою умовою є публікація цінного, ретельно підготовленого контенту. Незакінчені статті, сповнені помилок, не стануть добрим доказом професіоналізму бренду.

Крім ведення блогів або соціальних мереж, ви можете займатися контент-маркетингом багатьма іншими способами: створювати навчальні відеоролики, веб-семінари, подкасти, електронні книги, галузеві інтерв’ю або звіти. Важливо вибрати рішення, які цікавлять ваших клієнтів.

Як заробляти в Інтернеті на партнерських програмах?

Як правильно початківцю інвестувати в Інтернеті

Як фрілансеру уникнути конфлікту із замовником

Залишити відповідь