Перейти к содержанию

Способи просування в Інстаграмі

Незважаючи на високу конкуренцію в Інстаграм, просувати свій бізнес у цій соціальній мережі все також ефективно. Однак для цього необхідно докладати зусиль, поєднуючи платні та безкоштовні методи. Навіть якщо ви готові витрачати на це кошти, все одно необхідно витрачати час на взаємодію з передплатниками.

Розглянемо основні методи просування в Інстаграм.

Просування в Інстаграм

Послідовність оптимізації облікового запису виглядає так:

• Перше, що необхідно зробити, займаючись комерційним просуванням в Інстаграм – перевести свій обліковий запис у бізнес, щоб мати додаткові функції;

• Вкажіть відповідну категорію вашого облікового запису в залежності від того, який бізнес ви просуваєте;

• Розмістіть свої контактні дані, за допомогою яких клієнти зможуть зв’язатися з вами;

• Дайте розширений опис вашої діяльності. Розкажіть, чим ви займаєтеся? Які особливості має ваш продукт чи послуга? Чим ви відрізняється від конкурентів? Яку користь принесе клієнтам продукт? Це можна зробити коротко або за допомогою тез, а більш докладно розповісти в постах чи сторіс;

• Підберіть релевантну назву для свого облікового запису, яка буде добре відображатися в пошуковій системі Інстаграм;

• Щоб виділятися на тлі конкурентів, можна розмістити в якості аватарки логотип свого бренду, або підібрати картинку, за якою користувачі відразу зможуть зрозуміти, що ви пропонуєте?

• Задіює різні хештеги, за якими ваш контент зможуть знаходити у пошуковій системі. Крім того, можна створити кілька брендових хештегів, які будуть ставитись тільки до вашої компанії. Їх ефективно задіяти в організації конкурсів або при розміщенні постів з акціями та спеціальними пропозиціями;

• Додатковим методом оптимізації є використання геоміток. Прив’язка контенту до місцевості дозволить залучати цільову аудиторію, яка мешкає неподалік вас. Такий метод буде особливо ефективнішим для тих, хто просуває розважальні заклади, салони краси, або магазини не лише онлайн, а й офлайн;

• В Інстаграмі користуються великою популярністю маски. За допомогою маски або фільтра можна залучати нових передплатників, а також підвищувати впізнаваність бренду.

Залучення підписників здійснюється такими методами:

• Залучайте аудиторію із Тік Ток. Ця соціальна мережа чудово підходить для реклами Інстаграм. Наприклад, можна розмістити ролик в Тік Струм, обірвавши його на самому інтригуючому епізоді, після чого запропонувати доглянути його в Інстаграм;

• Залучайте взаємний піар з іншими користувачами до Інстаграм. Це можуть бути ваші бізнес-партнери, які мають суміжну тематику, а також цільову аудиторію, що і у вас;

• Організовуйте прямі ефіри, в ході яких ви зможете краще познайомитись зі своєю аудиторією, відповісти на їхні запитання, а також показати закуски компанії. Якщо організовувати прямі ефіри спільно з іншими блогерами, ви також зможете обмінятися передплатниками;

• Замовте рекламу вашого облікового запису у популярних блогерів в Інстаграм. Якщо ваша мета зробити бренд популярним, то можна запропонувати співпрацю з якимось популярним блогером, який стане обличчям вашої компанії або продукту;

• Використовуйте офлайн-ресурси для реклами Інстаграм. Наприклад, якщо ваша компанія використовує друковані публікації (каталоги, меню, буклети, рекламні листівки, візитки), можна задіяти їх для згадування посилання на ваш аккаунт в Інстаграм;

• Замовте інтерактивну рекламу через суміщення облікового запису з Facebook. Цей метод дозволить вам залучити цільову аудиторію по тому сегменту, який ви самі оберете.

Важливу роль просуванні Інстаграм грає розміщення якісного контенту.

Під якісним контентом мається на увазі розміщення корисних, цікавих та унікальних постів, відео та сторіс. Це найважливіший метод просування, від якого залежатиме успіх розкрутки. Можна використовувати лід-магніти.

Це корисний контент, який ви пропонуєте в обмін на передплату або іншу цільову дію. Наприклад, можна запропонувати чек-лист, майстер-клас, безкоштовну участь у марафоні або частину авторського курсу. Продумуйте інтерактиви для контенту. Це можуть бути ігри, завдання, опитування і т.д.

Мета якісного контенту також у тому, щоб він добре ранжувався. У цьому велику роль відіграють лайки та коментарі. Чим вище активність, тим вище будуть ваші позиції в пошуковій системі, а також ви частіше зможете потрапляти в рекомендації іншим користувачам.

Щоб залучати аудиторію, можна регулярно проводити акції, конкурси та розпродажі. Це стане гарною мотивацією для користувачів, щоб бути підписаними на вас і постійно стежити за новими публікаціями.

Як подарунок для учасників конкурсу можна вибрати той товар або послугу, яку ви просуваєте.

Важливі поради щодо просування в Інстаграм

Товари та послуги пропонують навіть у соціальних мережах. Інстаграм найбільш розвинений у цьому питанні, що дозволяє побудувати власний бізнес, пропонувати свої послуги практично по всьому світу. Сторінку потрібно вести таким чином, щоб надихати користувача зробити покупку.

Важливість оформлення сторінки в Інстаграм

Корисні поради щодо просування в Інстаграм

Соціальна мережа часто використовується у бізнесі для просування певного продукту. Від оформлення сторінки залежить успіх продукту. У користувача з’являється інтерес, бажання знову заглянути на сторінку. Головна мета — зібрати велику аудиторію, підвищити активність сторінки, отримати результат у вигляді заробітку.

На що користувач звертає свою увагу насамперед:

  • • Ім’я облікового запису, бренду або продукту
  • • Візуалізація сторінки. Якісні фото, цікаві відео. Контент, який викладається регулярно
  • • Перше враження від сторінки. Палітра кольорів, підбір фотографій у стрічці, гармонійне поєднання всіх елементів.
  • • Наявність корисної інформації
  • • Грамотне оформлення текстової інформації

Цікаві та корисні сторінки завжди приваблюють більшу кількість передплатників. Правильне оздоблення допомагає продавати товар.

Оформлення шапки сторінки

У цій частині крім імені також має бути корисна інформація. Вказують номер телефону, електронну адресу та навіть адреси магазинів.

Ім’я акаунта має бути простим і таким, що запам’ятовується, щоб у разі потреби користувач міг знайти потрібну сторінку в пошуку. Нік має відповідати роду діяльності. Якщо сторінку присвячено бренду, то її так і називають. Перед тим як оформити шапку облікового запису, можна надихнутися іншими роботами та заглянути на сторінки популярних брендів та магазинів.

Особливості оформлення стрічки

Обліковий запис під час створення розраховується на певну аудиторію. Кожен пост має бути взаємопов’язаний та мати узгоджений дизайн. Потенційний покупець звертає увагу на продукт при грамотному оформленні сторінки. Єдиний стиль оформлення говорить про те, що власник облікового запису піклується про свого споживача. Фахівці рекомендують використовувати теплу колірну палітру, грамотно розташовувати текст та зображення.

Способи привабливо оформити стрічку:

  • • Фактурна стрічка. Цікавий спосіб урізноманітнити стрічку, такі зображення привертають увагу
  • • Оформлення із застосуванням корпоративних кольорів
  • • Оформлення із застосуванням дублювання елемента – це додасть трохи креативу.
  • • Шахове розташування постів, дозволить скомбінувати кілька стилів
  • • Діагональне розташування постів. Цікава ідея, яка візуально зацікавить споживача
  • • Товар із трьох ракурсів. Відмінний спосіб продемонструвати товар і при цьому красиво оформити стрічку
  • • Яскравий дизайн. У цьому випадку актуально використовувати одразу кілька яскравих відтінків

Оновлення стрічки сторінки

Фахівці рекомендують оновлювати стрічку до 3 разів на тиждень. Інтернет-магазини оновлюють свій контент найчастіше. Вчені провели дослідження, під час яких з’ясувалося, що публікації краще робити у п’ятницю у першій половині дня. Також сприятливим днем ​​є середа, а ось у неділю краще утриматись від інформаційних постів.

Закріплення сторіс

Спосіб залучити аудиторію, ближче до неї познайомитися. За допомогою таких публікацій розповідають про продукт, співробітників та інші аспекти. Публікувати сторіс можна у необмеженій кількості.

Нюанси оформлення постів

Назва поста має спонукати користувача прочитати всю інформацію. Текст слід розділити на абзаци, щоб він легко сприймався. Під кожним постом мають бути підбиті підсумки або бути заклик до дії. Кожен текст пишеться простою та зрозумілою мовою.

Чек-лист успішного профілю в Інстаграм

Для створення цього чек-листа були проаналізовані найбільш популярні сторінки. Чек-лист успішного облікового запису виглядає наступним чином:

Ім’я сторінки. Використовують назву бренду, ключове слово. Воно має бути ємним і незабутнім.

Опис. Презентація компанії чи продукту у короткому вигляді. У кілька пропозицій потрібно вкласти якнайбільше інформації. Зазначають адресу, номер телефону, посилання на офіційний сайт.

Стрічка. Вибирають стиль та повністю його витримують.

Цікаві рубрики

Оформлення постів на сторінці. Заголовки мають закликати до прочитання. Інформацію подають у легкій та лаконічній формі. І звичайно ж кінцівка має закликати до дії.

Як відкрити аптеку в малому місті

Що таке невзаємозамінний токен NFT

Особистий приклад заробітку на Форекс для новачків