Перейти до контенту

Категорії «Реклама та маркетинг»

Маркетинг чи реклама у соціальних мережах тепер є невід’ємною частиною будь-якого маркетингового плану. Чому вони такі популярні і в чому їх сила? Насамперед, високою дальністю та можливістю точно дійти до одержувача, тобто потенційного клієнта компанії. Для отримання гарного ефекту від реклами найпопулярнішими є соціальні мережі, якими щодня користуються сотні людей, що дозволяє запускати платні рекламні кампанії. Окремі канали не тільки розважають користувачів інтернету, але й збирають дані про них, які потім використовуються в процесі рекламування у групах шляхом рекламних повідомлень.

Різниця між маркетингом та рекламою

Реклама та маркетинг

Як стверджують фахівці в галузі реклами, і маркетинг і реклама мають серйозні відмінності, проте вони мають одну спільну бізнес-мету – це трафік, тобто привести якомога більше людей в бізнес, щоб збільшити продажі, а також запросити інвесторів.

Реклама, чи то банерна, чи контекстна на популярних сайтах чи в соціальних мережах – це головний інструмент маркетингу, його форма. Реклама має багато різних можливостей, щоб донести людям інформацію про бізнес, наприклад, маркетинговий контент, презентація товарів та продуктів, рекламні інструкції та брошури.

Експерти пояснюють людям, простою мовою, щоб було зрозуміло: маркетинг – це коровай, а реклама – це його шматок. І якщо все, що підприємці роблять для розкручування бізнесу – це реклама, бо без неї вони втрачають багато можливостей для своєї справи. Крім того, якщо звернути увагу на тарілку, де був «коровай, умовний маркетинг», то побачимо ще багато крихт та шматочків для розвитку бренду.

Реклама та маркетинг: як відрізняти рекламу від маркетингу
Банально, але реклама – це все, що пов’язане з рекламуванням бізнесу. Це різні друковані повідомлення, це аудіо і відео контент який розміщуються на різних платформах,. Чим привабливіша платформа для рекламодавців, тим більше компаній туди прагне подати рекламу і тим дорожчі їх послуги – це закон ринку.

Маркетинг – це будь-які дії, які робляться для просування бізнесу.

Не лише реклама, а й будь-які заходи, які підприємці організовують, щоб донести інформацію про свої товари та послуги. На рекламу потрібен бюджет, але існує безліч безкоштовних і ефективних маркетингових стратегій.

По-перше, реклама – це, як написано вище, маркетингова складова, що є платним видом презентації та пропозиція бренду. Рекламне повідомлення – це комбінація інформації та переконання клієнтів, кінцева мета якої, переконати людей скористатися пропозицією бізнесмена.

Мета реклами – переконати якнайбільше одержувачів пропонованої пропозиції від компанії загалом. Рекламні повідомлення передаються через засоби масової інформації та розміщуються на телебаченні, в пресі, радіо або в інтернеті.

Сама реклама впливає на поінформованість одержувачів у чотири основні етапи:

  • • підвищення обізнаності потенційних клієнтів про пропозицію та компанію;
  • • пробудження інтересу одержувачів до оферти, що просувається;
  • • викликати бажання серед потенційних клієнтів відвідати сайт компанії,

Яка роль реклами? Головне – це виділити цю компанію серед конкурентів, що у нинішній висококонкурентній реальності є надзвичайно цінним кроком. Реклама не тільки ідентифікує компанію, а й інформує про неї ринок, просуваючи пропозицію і продукти цієї компанії.

Рекламні повідомлення як компонент маркетингу, психологічно впливають на одержувачів, що підвищує ефективність всієї маркетингової технології.

Реклама у соціальних мережах: навіщо її використовувати, скільки вона коштує, як за неї платити

Реклама у соціальних мережах – це рекламна діяльність, що здійснюється у соціальних мережах. Йдеться про платне звернення до користувачів соціальних мереж. Та сайтів, де користувачам платять за перегляд контенту, наприклад різні букси. Для багатьох компаній і маркетологів лише реклама у Facebook є синонімом соціальної реклами. Це неправильний підхід, бо бізнесмен втрачає інші соціальні медіа для реклами.

На сьогодні кожна з великих соціальних мереж має свою рекламну систему:

  • Інста,
  • LinkedIn,
  • Twitter,
  • Pinterest та інші.

Звичайно, у кожної з них є свої особливості, переваги та недоліки. Проте соціальні мережі не варто ігнорувати у маркетингових планах.

1). Реклама в соціальних мережах практично завжди відповідає критеріям «нативної» реклами. Найчастіше недосвідченим користувачам важко відрізнити її від контенту, який вони бачать в натурі. Правові та етичні причини змушують усі веб-сайти маркувати рекламний контент, показ якого оплачується рекламодавцями.

2). Немає мінімального бюджету – реклама в соціальних мережах (крім LinkedIn Ads) не передбачає мінімального порогу входу для платної діяльності, тому будь-яка компанія може використовувати потенціал соціальних мереж незалежно від їх розміру та бюджету.

3). Низькі витрати – вартість разової трансляції рекламного повідомлення потенційному споживачеві у соціальних мережах одна із найнижчих серед технологій цифрового маркетингу. Крім того, рекламний бюджет у соціальних мережах дуже гнучкий і легко контрольований.

4). Різноманітність – соціальні мережі пропонують широкий спектр рекламних форматів, адаптованих до цілей діяльності, та високу гнучкість. Крім того, соціальні канали пропонують вибір конкретної мети, яку рекламодавець бажає досягти за допомогою платних дій.
У більшості соціальних мереж такі повідомлення або записи мають невелику ненав’язливу позначку, наприклад, «спонсорується».

Реклама у друкованій продукції

В наші дні журнали й газети вже не такі популярні для реклами, як це було двадцять років тому. Але, як би там не було друкована продукція, як і раніше, з’являється в поштових скриньках багатьох людей, які можуть бути потенційними клієнтами вашого бізнесу. журнали можна безкоштовно взяти у закладах або придбати у магазинах.

Видання існують на прибуток від реклами, тому рекламодавців вони приймають з розкритими обіймами. Потрібно лише вирішити, наскільки їхня аудиторія збігається з тематикою бізнесу.

Реклама й маркетинг: чим відрізняється маркетинг від реклами – поняття, цілі та завдання

Маркетинг – це ширше поняття, ніж феномен реклами, тому прирівнювання реклами до маркетингу – це помилковий крок. Як написано на початку статті, реклама є невід’ємною частиною усієї маркетингової стратегії. Її мета – поширити інформацію про компанію, а також підвищити обізнаність оточення щодо її функціонування.

Отже, що таке маркетинг і що становить феномен реклами? Почнемо з першого, а саме з маркетингу.

Маркетинг – це безперервний процес, який створюється під час створення бизнесу та здійснюється протягом усієї його діяльності. У галузі маркетингу проводяться маркетингові дослідження та сегментація. На підставі наявних даних розробляється відповідна пропозиція, яка відповідає запитам потенційних клієнтів.

Реклама й маркетинг: модель комплексного маркетингу 4P (Пі)

З давніх-давен і донині однією з найпопулярніших маркетингових технологій є модель 4P (Пі), офіційна назва «Концепція маркетинг-міксу». У технології поєднано основні елементи, які експерти рекомендують враховувати, складаючи маркетинг-план компанії, для максимально ефективного виходу на цільовий ринок. Ось ці елементи:

1). Product – продукт

Цей інструмент у руках маркетолога, яким він постійно користується май найважливіше значення. Тут вказується таке: розмір асортименту продуктів, запропонованих компанією, їх параметри, якість, процес надання гарантій та правила повернення.

2). Price – ціна
Цей елемент маркетингу впливає не тільки на прибуток компанії, а й сприйняття товарів споживачами. Якщо ціна буде занадто вищою або занадто нижчою в зрівнянні з конкурентами, це негативно вплине на торгівлю та знизить довіру споживачів до компанії. Крім ціни враховуються додаткові фактори: знижки, акції та умови оплати, які пропонує компанія.

3). Place– місце
У цьому компоненті концепції маркетинг-микса розглядається модель доставки товару. Він повинен бути не тільки доставлений на місце продажу, а й ще у потрібний час, щоб споживач зміг його придбати. Це не що інше як розподіл маршрутів транспортування, розмір запасів товару, тобто всі логістичні умови, необхідні для виконання транзакції по лінії «клієнт-компанія».

4. Promotion – просування

Цей розділ охоплює різні маркетингові комунікації. Вони можуть бути націлені як на інформування споживачів про товари, так і врахування потреби в придбанні. На просування бізнесу впливає сукупність всіх заходів, спрямованих на підвищення популярності компанії та її реклама серед потенційних клієнтів.

Поряд із зростанням потреб клієнтів, комплекс маркетингу збагачується чотирма додатковими елементами, такими як: персонал, після продажне обслуговування, елементи візуальної ідентифікації (логотип, каталоги, реклама), задоволеність клієнтів. Метою всіх маркетингових заходів є збільшення продажу товарів, що в свою чергу призводить до збільшення прибутку компанії.

Електронний маркетинг: два простих способи маркетингової комунікації

У кожного зареєстрованого користувача інтернет ресурсу є електронна пошта, це можна використовувати кожен рекламодавець та бізнесмен як найкращу можливість для просування бізнесу та реклами товарів.

4 переваги електронного маркетингу

1). Масштабність – жоден інтернет-носій не має такого охоплення, як електронна пошта. Ні медійна реклама, ні маркетинг у соціальних мережах не надають такої кількості отримувачів. У той же час це глобальне охоплення – відправка розсилки можливе в будь-яку точку світу. На відміну від медійних рекламних кампаній на інтернет-порталах або маркетингу в соціальних мережах, Email-маркетинг може мати регіональний характер.

2). Низька вартість та ефективність електронного маркетингу для реклами продажу товарів чи послуг залишається найвищою. Масові розсилки не вимагають великих витрат, і, згідно з дослідженнями в інтернеті, вони є другим фактором, що генерує трафік на веб-сайті.

3). Швидкість і легкість надсилання розсилки сотням чи мільйонам одержувачів незрівнянна з іншими видами сповіщення в електронному маркетингу. Надсилання повідомлень електронною поштою в заздалегідь створену базу даних одержувачів займає секунди.

4). Побудова відносин. Для цього електронна пошта – прекрасний інструмент. Вона дозволяє гарне спілкування з потенційним клієнтом. Дає можливість інформувати людей про цікаві новини, робити пропозиції для постійних клієнтів, та будь-які інші маркетингові та електронні дійства.

Що таке шопоголізм простими словами

Шопоголізм

Донедавна шопоголізм не розглядався як вид залежності. Адже ми маємо купувати продукти, косметику, одяг. Проте чи для нашого життя потрібна покупка десятої пари взуття? «Я не збираюся носити ту саму пару взуття щодня», – ймовірно, подумає більшість жінок. Коли ми можемо сказати, що шопінг більше не є нормальним заняттям та перетворився на залежність, яку потрібно …

Як збільшити продажі – 5 кроків для збільшення продаж

Як збільшити продажі - 5 кроків для збільшення продаж

Аналізуючи економічні складові продажів, можна назвати три найважливіших аспекти: кількість клієнтів, число повторних продажів і усереднена сума однієї купівлі. Якщо досягти збільшення кожної складової хоча б на 30%, продажі зростуть щонайменше вдвічі. Однак добиватися збільшення продажів можна навіть без притоку нових клієнтів, просто стимулюючи вже існуючих купувати ще й ще. 5 правил успішних продаж 1. …

Як зробити рекламу Вашого бізнесу ефективнішою

Як зробити рекламу Вашого бізнесу ефективнішою

Пройдіть вулицями міста: ви побачите, що в кращому випадку одна з десятка реклам дійсно виконує свою функцію – привертає увагу. Як вкладати кошти в рекламу, щоб ці інвестиції виявилися вигідними для вашого бізнесу, а не підкосили його? Не копіюйте конкурентів При розміщенні реклами не орієнтуйтеся на те, як це роблять інші. Не факт, що вони …

10 заповідей Карла Сьюелла про те, як треба працювати з клієнтами

10 заповідей Карла Сьюелла про те, як треба працювати з клієнтами

Змушуйте клієнтів повертатися Карл зважає не на те, скільки грошей йому приносить один клієнт за раз, а скільки він приносить йому за все своє життя. В основі бізнесу Сьюелла лежить мантра, згідно з якою треба питати клієнтів про те, чого вони хочуть, і давати їм це знову і знову. Робіть клієнтів постійними. І ви виграєте. …

Що таке дослідження цифрового ринку

Що таке дослідження цифрового ринку

Маркетингові дослідження – це ефективний метод, який може допомогти підприємствам зрозуміти свою галузь та зв’язатися з клієнтами. Сьогодні Інтернет та електронна комерція поступово підштовхують компанії до цифрової трансформації, і вони змушені вивчати та освоювати нову сферу, щоб не бути забутими. Щоб досягти успіху в цій трансформації, МСП, як і великі групи, покладаються на розуміння пошукових …

Просування бренду через стримерів на Twitch

Просування через стримерів на Twitch

Багато великих брендів оцінили можливість медійної реклами у стримерів на Twitch. Як зрозуміти, що ваш продукт можна інтегрувати у стрімінгове просування? Які аспекти необхідно враховувати при виборі стрімера для співпраці? Наразі ми розглянемо відповіді на ці запитання. Стрім – це мовлення в режимі реального часу з аудіо або відео зв’язку. У багатьох стрими асоціюються насамперед …

Що таке ребрендінг – простими словами

ребрендінг

Бренд – це торгова марка та набір ознак, що виділяють компанію серед конкурентів та створюють впізнаваність. Дії зі створення, розвитку та просування бренду називають брендингом. Комплекс заходів, що змінюють бренд компанії з метою підвищення попиту на продукт та формування іншого сприйняття споживачем, відносять до ребрендингу. Успішне проведення заходів з ребрендингу призводить не тільки до зміни …