Маркетингові дослідження – це ефективний метод, який може допомогти підприємствам зрозуміти свою галузь та зв’язатися з клієнтами.
Сьогодні Інтернет та електронна комерція поступово підштовхують компанії до цифрової трансформації, і вони змушені вивчати та освоювати нову сферу, щоб не бути забутими.
Щоб досягти успіху в цій трансформації, МСП, як і великі групи, покладаються на розуміння пошукових систем (особливо Яндекс та Google), управління взаємовідносинами з клієнтами та його шляхами, а також певне володіння соціальними мережами.
Отже, тепер здається, будь-яке дослідження ринку має враховувати цифровий аспект: звідси й необхідність проведення дослідження цифрового ринку.
Дослідження цифрового ринку
Це дозволяє синтезувати дані про онлайн-ринок компанії та її результати, перш ніж впроваджувати адекватні маркетингові стратегії.
Мета полягає в тому, щоб проаналізувати взаємодію у наступному напрямку:
• Онлайн-аудиторія: потрібно взаємодіяти з людьми, яких потрібно залучити через контент на веб-сайт. Докладно поясніть характеристики цих людей, їхні потреби та проблеми. Фактично це докладний опис цільового сегменту ринку.
• Клієнт: потрібно виконати той самий аналіз, що й вище, але для клієнтів, з якими відбувається контакт в даний час, та відвідувачів, яких вже успішно залучили. З різних профілів, виявлених серед потенційних клієнтів, створюються ролі: вони допоможуть краще ідентифікувати меншість людей, зацікавлених у послугах.
• Конкурент: відбувається аналіз роботи конкурентів. Розрізняють пряме обслуговування (воно надає ті ж послуги для однакових потреб) та непряме обслуговування (надає різні послуги та задовольняє потреби, які аналогічні чи ідентичні цільовим потребам).
• Інтернет-партнери та впливові особи: аналіз допомоги прихильників у залученні клієнтів. Наприклад, блоги, соціальні мережі чи інтернет-спільноти.
У чому переваги маркетингових досліджень?
• Поведінка користувачів щодо продуктів. Потім потрібно буде проаналізувати цю поведінку, щоб краще адаптуватися до їхніх очікувань. Таким чином, стратеги повинні охоплювати загальну тенденцію серед потенційних клієнтів здобути популярність і релевантність у пошукових системах, щоб конвертувати їх.
• Збільшення трафіку — одна з цілей, тому потрібно освоїти весь шлях клієнта, з моменту його звернення, підтримки його до покупки та створення обіцянки.
• Оцінити свій потенційний дохід: оскільки ви знаєте приблизну кількість потенційних клієнтів, можна спланувати свій інвестиційний бюджет у цифровий маркетинг, щоб перетворити цю потенційну аудиторію.
• Збільшити свою частку на ринку: використовуючи тести продуктивності, можна зрозуміти, які з них є ефективними, а які неефективні порівняно з конкурентами, щоб можна було черпати натхнення для покращення своєї цифрової стратегії (нові технології, успіх, інновації).
• Слабкі сторони, які потрібно покращити: найменш ефективні області SEO, електронний маркетинг або сторінки веб-сайту.
• Визначити можливості та загрози: дізнатися, який продукт краще інвестувати, щоб підвищити рентабельність інвестицій, а також дізнатися про загрози, які таяться у бізнесі.
Вивчення цифрового ринку найчастіше проводиться за допомогою графічних інструментів, аналізу клієнтів та споживачів та конкурентів, синтезу можливостей компанії та цифрового SWOT. Етап аналізу та підготовки має вирішальне значення для початку реалізації маркетингової стратегії.
Освоївши ці аспекти, можна реалізувати найкращі стратегії, які оптимізують капітал, збільшуючи при цьому прибуток та зводячи до мінімуму ризики.
Як досягти успіху в житті та бізнесі