Бути фрілансером – це велика робота. По суті, людина веде свій власний бізнес, а це означає, що йому потрібно вести бездоганний облік, щоб уникнути фінансових невдач. Отже, як спростити процеси виставлення рахунків та відстеження? Відповідь: із універсальним шаблоном рахунку-фактури фрілансера.
Що таке шаблон рахунку-фактури фрілансера?
Шаблон рахунку-фактури фрілансера – чудовий інструмент для малого бізнесу та підприємців.
Крім того, його дуже легко зробити і не потребує великих зусиль в обслуговуванні. Це те, що людина використовує, щоб спростити процес виставлення рахунків в офісі. Таким чином, використання одного з них означає, що йому не потрібно повторно вводити ту саму інформацію, щоб отримати гроші. Натомість він може обміняти кілька невеликих бітів даних перед відправкою рахунку належними каналами.
Як зробити універсальний шаблон рахунку-фактури фрілансеру
Такі речі, як назва компанії, місцезнаходження, контактна інформація та ставки заробітної плати, ймовірно, не змінюватимуться дуже часто. Однак, якщо вони це можуть зробити, потрібно переконатися, що є місце для незначних коригувань. Після цього потрібно зробити ці три пункти нижче, щоб створити універсальний шаблон рахунку-фактури, який дійсно працює:
№1. Потрібно подумати про свою клієнтуру та їх спільні риси.
Спробувати групувати своїх клієнтів за категоріями в залежності від того, скільки вони платять, як часто вони замовляють, або від типу проектів, які вони призначають. Потім створити спеціалізовані рахунки-фактури для кожної категорії, або скласти гнучкий документ, який дозволить легко деталізувати кожне завдання. Про всяк випадок потрібно переконатися, що клієнт не має певного способу відправки рахунків.
№2. Написати кілька фактур для практики.
Не обов’язково закохуватися у перший створений шаблон. Натомість потрібно накидати кілька зразків і вдати, що виставляєте рахунок кільком клієнтам. Якщо виявляються недоробки в дизайні чи макеті, потрібно усунути їх одразу. Це дає змогу побачити, що працює, а що ні. Крім того, це дозволяє вносити незначні зміни, не завдаючи незручностей клієнтам.
№3. Потрібно поєднати кожен рахунок із таблицею.
Варто пам’ятати, що шаблони для позаштатної роботи не оновлюються власними силами. Отже, потрібно продовжувати роботу, додаючи коментарі та керуючи електронною таблицею, в якій коротко описані деталі кожного проекту. Таким чином, буде запис, на який можна посилатися у разі будь-яких розбіжностей. Крім того, завжди можна знати, за що було виставлено рахунок, а за що ще треба заплатити.
Якщо нічого не допомагає, можна спробувати використати бухгалтерське програмне забезпечення, таке як Quickbooks, Sage або Zapier, щоб ще більше спростити процеси виставлення рахунків та відстеження.
Більшість програм прості у використанні та інтуїтивно зрозумілі для введення даних. Однак багато хто також вимагає щомісячної оплати для використання цієї послуги.
Поради щодо створення кращого шаблону рахунку-фактури для фрілансера
При написанні універсального шаблону рахунку-фактури для позаштатного бізнесу обов’язково потрібно вказати такі дані, тому що це допоможе обом сторонам:
- • Ім’я клієнта
- • Контактні дані
- • Дата замовлення, термін виконання та дата завершення.
- • Податки або збори, що стягуються
- • Чи застосовані знижки або купони
- • Інформація про проект
- • Загальна сума
За такого підходу фрілансер не тільки отримає більше задоволення від організації роботи, але й для клієнтів це теж буде зручно.
Як побудувати місто у Майнкрафті
[…] Як написати шаблон рахунку-фактури фрілансера […]