Перейти к содержанию

Як пережити робочі будні після декрету

Перехід з однієї «середовища» і постійної обстановки зовсім в іншу це великий стрес для будь-якої людини, особливо для жінки, яка за власним бажанням або змушена обставинами повинна вийти з декрету і зайнятися своєю кар’єрою. Пережити адаптацію досить складно.

Навколо все змінилося, можливо помінялися співробітники, начальство, відбулася зміна обстановки і ви тепер не просто виходите на роботу, а ніби потрапляєте в іншу «компанію» де вам доведеться починати все спочатку.

Все змінилося.

Жінка, виходячи на колишню роботу, думає про те, що на неї чекає та ж обстановка як у колективі, так і на робочому місці. На жаль, за цей час могли статися кардинальні зміни. Зміна персоналу, обов’язки, нові вимоги, умови праці та ін. Тут жінка і стикається з несподіваними «сюрпризами». Всі ці фактори можуть вселити в жінку страх, тривогу, породити стрес і просто вибити з колії.

Робочі будні після декрету

Тому ми вам радимо обов’язково відвідати місце вашої колишньої роботи, перед тим як ви візьметеся за справу. Так би мовити, здійсніть розвідку. Поговоріть із начальством, з’ясуйте всілякі критерії, що стосуються вашої роботи, дізнайтесь про зміни трудових умов. Знайдіть тих, з ким ви працювали, та заручіться їхньою підтримкою. Ваші колеги можуть познайомити вас з новачками, а також ввести в курс справи.

Готуємось до труднощів.

Якщо на колишній роботі все змінилося (або хоча б на половину) вам варто обов’язково обдумати всі свої перші кроки. Вам варто прийняти всі нововведення начальства та звикнути до нових співробітників. Морально себе підготувати не важко, якщо ви зізнаєтеся в тому, що труднощі все одно виникнуть.

Візьміть лист, випишіть те, з чим ви можете зіткнутися в нових умовах роботи. Наприклад: потрібні нові навички, знайомство з новими співробітниками тощо.

Обов’язково напроти кожного пункту напишіть рішення та ваш підхід до цієї справи, так ви зможете все розкласти на свої місця. Можливо, вам доведеться пройти курси підвищення кваліфікації. Це допоможе вам освоїти необхідні навички. Можете відвідати психолога, який допоможе вам знайти спільну «мову» з новими колегами та направить у правильне русло.

А що я вмію?

Тут вам доведеться покопатися у своїй голові і точно згадати все, що ви володієте, і що тепер вимагає ваше керівництво. Проведіть своєрідну ревізію своїх здібностей так само з ручкою та папером у руках.

– Запишіть усі навички, як за вашою професією, так і суміжні вміння, які можуть стати в нагоді при освоєнні нових вимог.

– Розпишіть всі переваги та сильні сторони вашої особистості.

– Вам обов’язково потрібно провести один із тренінгів для впевненості в собі.

Позначте шкалу в три етапи (можна намалювати 3 ступені). Перша – це ви до того, як поле в декретну відпустку. 2 – це ви зараз. 3 – та, ким я стану! Подумки перейдіть в точку 1 і згадайте все, що було у вас на роботі. Яка ситуація, що ви робили, як спілкувалися і т.д.

Тепер переміщуємось на 3 сходинки і думаємо, а що ще потрібно, щоб відповідати всім рамкам «сьогоднішнім» вимогам начальства? Повертаємось у сьогодення та приписуємо собі, що вам потрібно зробити, щоб досягти бажаного? Як це вам зробити? Який досвід ви здобули і наскільки ви змінилися під час догляду за дитиною?

Потрібна підтримка!

Шукати її у подруг, колег та своїх родичів безглуздо. Потрібен той, хто був з вами під час вашої довгої відпустки. Чоловік – ось хто вам потрібен! Попросіть його про підтримку. Нехай він допоможе вам морально або розслабить вас фізично (наприклад, масаж). Зараз він вам дуже допоможе, головне заявіть про те, що вам справді потрібна підтримка.

Будьте готові!

– До зміни декорацій

– зміні вашого статусу зі хранительки вогнища, на працюючу та незалежну жінку.

– зміна життєвого ритму, харчування тощо.

– І найголовніший пункт – це відрив від дитини. Це найскладніше, що вам доведеться випробувати.

Легкі гроші у YouTube на партнерських продажах

Принципи інвестування Уоррена Баффета

Що таке внутрішня оптимізація сайту

Комментарии 1

Добавить комментарий