Перейти к содержанию

Як покращити продаж в інтернет-магазині

Для того, щоб сайт приносив прибуток, потрібно зробити все можливе, щоб залучити якомога більше клієнтів і почати отримувати задовільний прибуток. Починати зазвичай складно, але можна зробити наступні кроки, щоб сайт процвітав, а показники продажів зростали.

Функціональний та прозорий інернет-магазин – запорука успіху

Як покращити продаж в інтернет-магазині

Щоб продати щось потрібно знайти правильне місце. Як стаціонарному рітейлеру потрібне місце, так і онлайн-торговцеві потрібно мати свій куточок у мережі. І одним із найважливіших аспектів є те, що місце, де продаються товари чи послуги, має бути зручним для покупця.

Одним словом, сайт має бути прозорим, простим у використанні та інтуїтивно зрозумілим, завдяки чому люди, які відвідують його, зможуть без проблем пересуватися ним. Ніхто не хоче робити покупки у місці, яке для них є загадкою. Всі найважливіші розділи повинні бути виставлені, а навігація по сайту не повинна викликати труднощів. Варто переконатися, що кожен може легко знайти найважливішу інформацію, таку як способи оплати, вартість доставки або спосіб замовлення товару. Це дуже важливо для успішних онлайн-продажів.

Контент сайту

Ще одне дуже важливе питання – контент вашого магазину. Звичайно, його основний зміст – це продукти, тому слід зосередитись на цьому.

При покупці онлайн покупець не може доторкнутися до товару, приміряти його або просто подивитися «наживо», тому для нього дуже важливо, щоб він був добре описаний і сфотографований. Так що варто подбати про те, щоб кожен опис має бути доопрацьованим, відповідним дійсності та майстерно написаним — так, щоб він спонукав до покупки.

Задоволеність клієнтів рекламою та шанс збільшити прибуток

Задоволеність клієнтів – дуже важливе питання, про яке забувають продавці, які займаються онлайн-бізнесом. І що ще важливіше, вони обов’язково поділяться своєю думкою про магазин із друзями та іншими користувачами інтернету.

Потрібно тримати руку на пульсі і постійно розглядати та відповідати на всі запитання, які задають люди, які відвідують ваш магазин. Непогано розмістити на сайті спеціальну контактну форму або створити окрему адресу електронної пошти.

Крім того, контакт з клієнтом не обов’язково має закінчуватися наприкінці угоди! Постфактум можна надіслати повідомлення з подякою, що зробить покупця ще більш задоволеним покупкою та обов’язково повернеться на сайт або порекомендує його друзям.

4 криптовалют-гаманці для встановлення на смартфон

Сімейний бюджет – як керувати та економити?

Криптовалютні біржі, що це таке