Відкриття автомобільного сервісу – справа, яка окупається досить швидко і досить прибуткова. Спочатку потрібно скласти бізнес-план, де буде враховано майбутні витрати на оренду приміщення, купівлю обладнання, оплату комунальних послуг, виплату зарплати та податків. Невелику суму до того ж потрібно запланувати на різні непередбачені витрати.
Далі треба визначитися, які типом послуг ви надаватимете: мийкою, ремонтом кузовів або двигунів, монтажем шин, або ж надаватимете спільно всі ці послуги.
Нині слід узгодити бізнес-план із місцевою адміністрацією: з районною адміністрацією, з комунальним господарством, із міським архітектурним відділом.
Важливим кроком є вибір місцезнаходження майбутнього підприємства. Воно має знаходитися поблизу дороги і мати барвисту рекламну вивіску.
Приміщення для автомобільного сервісу можна орендувати чи побудувати нове. Важливе і планування, максимально функціональне та зручне це Г-подібне планування. Бажано постаратися на даній площі розташувати найбільшу кількість верстатів, не забувати при цьому про санітарні норми та техніку безпеки.
Варто закуповувати якісне та професійно надійне оснащення. Продуктивність власного автосервісу залежить від досвіду працівників, тому залучайте до роботи знавців у кожній справі та не забувайте також про спецодяг.
Стиль підприємства грає одну з важливих ролей. Було б ідеально пропонувати клієнтам філіжанку кави або чаю, газети, журнали або перегляд телебачення в процесі ремонту. З відвідувачами потрібно звертатися чемно, триматися з гідністю, а також враховувати всі їхні побажання та зауваження. Оскільки їх оцінка та усне рекламування знайомим та друзям це ваша дорога до досягнення успіху. Завжди слід цінувати власну репутацію.
З часом частину доходів можна вкласти у розширення виробництва та підвищення переліку послуг.
Збільшення обсягу продаж – оцінка успіху компанії