Пройдіть вулицями міста: ви побачите, що в кращому випадку одна з десятка реклам дійсно виконує свою функцію – привертає увагу. Як вкладати кошти в рекламу, щоб ці інвестиції виявилися вигідними для вашого бізнесу, а не підкосили його?
Не копіюйте конкурентів
При розміщенні реклами не орієнтуйтеся на те, як це роблять інші. Не факт, що вони роблять грамотно і правильно, але факт – ви можете зробити краще, приклавши трохи більше зусиль.
Головне, пам’ятайте: верх нерозсудливості – реклама виду «Ми відкрилися» (і неважливо, що на трьох сусідніх будинках висить саме таке оголошення). Як не прикро це констатувати, але частка такої реклами не зменшується з року в рік, а її ефективність зводиться до нуля.
Пам’ятайте про свою цільову аудиторію
Приклад невдалого вибору каналу для просування – реклама продуктів, призначених для пенсіонерів, в інтернеті. Так само як і розміщення реклами нових високоефективних мікропроцесорних контролерів на форумі для домогосподарок. Думаю, зайве уточнювати, що позитивний результат від подібної реклами мізерно малий.
Проведіть попередній аналіз ефективності
У більшості випадків підприємці шукають який-небудь спосіб рекламувати свої товари та послуги, вкладають у нього значну (а то і всю) суму, а через пару тижнів або місяців всі гроші летять на вітер. Щоб не допустити такого результату подій, слідуйте декільком простим правилам.
Якщо у вас всього лише один телефонний номер, то ви можете вказувати в рекламному оголошенні різні контактні особи: наприклад, в одному випадку вказуєте, що потрібно запитати Світлану, в іншому – Юлію.
Ніколи не робіть ставку тільки на один вид реклами. Каналів для просування сьогодні маса, від контекстної реклами в пошукових системах і таргет-реклами в соціальних мережах до зовнішньої реклами та реклами в поштових скриньках, від роздачі листівок і флаєрів на вулиці або на транспорті.
Наперед неможливо дізнатися, який вид реклами вистрілить саме у вашому випадку, тому спочатку спробуйте всі способи реклами, які вам доступні (і прийнятні для вашого роду бізнесу), вклавши в кожен по 10-15% загального рекламного бюджету.
Якщо результат від реклами перевершує витрати на неї, цей канал просування має право на життя для вас і вашого бізнесу. Для подібних способів реклами доцільно збільшити бюджет, але не набагато – приблизно в два рази. Якщо спрацює і вдруге – ще в два рази і т.д. У будь-якому випадку різко збільшувати бюджет тієї реклами, яка добре працює прямо зараз, не слід, оскільки не можна бути впевненим у тому, що це буде ефективно і завтра.
Робіть власні заміри по ефективності рекламних каналів
Кожен вид реклами, який ви використовуєте, повинен замірятись і калібруватись. Це означає, що, даючи оголошення в те чи інше джерело, ви повинні точно знати, скільки потенційних клієнтів ви отримали саме звідти. Це нескладно зробити.
Використовуйте для кожного оголошення різний номер телефону або, якщо ви просуваєте товари та послуги в інтернеті, вказуйте посилання на сторінки з різною адресою (при цьому зміст сторінок, звичайно ж, має бути однаковим).