Неможливо обійти тему пошуку капіталу для розвитку бізнес-ідеї. При цьому можна говорити, що дана проблематика цікавить як бізнесменів-початківців, які тільки думають почати свій бізнес з нуля так і вже працюючих і успішних власників малого бізнесу. Одне з основних правил успішного бізнесмена полягає в тому, що «Бізнес повинен жити та розвиватися» тільки це гарантує успішність та прибутковість усього проекту.
Чому ця тема така важлива, відповідь на подив проста, хоча для багатьох початківців і навіть працюючих не очевидна. Справа в тому, що всю економіку держави можна порівняти з живим організмом, який не просто функціонує за певними правилами, у тому числі за принципом «Виживає найсильніший», а й постійно розвивається. Величезним стимулюючим чинником нині виступає стрімкий розвиток технологічних складових. Одним із яскравих прикладів може бути стрімкий розвиток рунету та всіх технологій пов’язаних з електронною комерцією.
Начебто для більшості дрібного бізнесу початку 2000 років цей розвиток мало чисто гіпотетичний інтерес, але буквально через п’ять років ринок електронної комерції почав чинити значний тиск на величезну кількість ніш, в яких раніше успішно функціонувала більшість вітчизняних представників дрібного і навіть середнього бізнесу. Варто зазначити, що не менш сильний тиск на сьогоднішній момент онлайн-торгівля чинить і на великі торгові мережі.
Йдеться про посилення конкуренції у мегаполісах та великих містах між інтернет магазинами та роздрібною торгівлею, при цьому останні дедалі більше втрачають свої позиції.
Але ж розвиток технологій та їх доступність призводить до того, що електронна комерція активно рушила у напрямку регіонів і вже протягом найближчого часу посилення конкуренції у сфері торгівлі відчують на собі й регіони. І таких прикладів безліч, так само можна охарактеризувати розвиток і виробничих фірм, підприємств, і сферу послуг.
Впровадження нових технологій дати можливість виробнику випускати продукцію краще, швидше, дешевше і якісніше, а часом взагалі витіснити з ринку певні товарні позиції. Ті ж ручні пральні машини, які ще недавно займали весь ринок, на сьогодні залишилися як вузький сегмент і складають не більше 5-10% ринку, все інше вже належить пральним машинам типу автомат. Такі тенденції притаманні як ринку побутової техніки, а характеризує ринок у цілому (однієї статті немає необхідності описувати невеликі революційні зміни у цільових нішах окремих ідей бізнесу з нуля).
Висновок, для створення успішного бізнесу необхідно не тільки первинні аспекти створення власної справи (про те, як розпочати власну справу можна почитати в циклі статей ось тут), у тому числі бізнес-плану, хороша ідея малого бізнесу, в залежності від обраного бізнес-напрямку стартовий капітал або вкладення власних сил та енергії (є багато бізнес ідей без наявності стартового капіталу – ось як ця або описана тут). Але й готовність надалі працювати у напрямі розвитку бізнесу.
Що мається на увазі під подальшою роботою – це вивчення ринку збуту своєї продукції, вивчення всіх новинок і найголовніше нових технологій у обраній сфері малого бізнесу. Уважно стежте за конкурентами, але не забувайте, що самі повинні розвиватися, тобто якщо навіть нові рішення ще не впроваджені в регіоні, то необхідно зробити розрахунок і поступиться впровадити всі ноу-хау раніше за інших, клієнти це оцінять і як результат збільшення прибутку та престижу.
Саме це робить слово модернізація дуже актуальним для малого бізнесу, причому не принципово яка з численних ідей малого бізнесу була втілена в життя.
За моїми особистими спостереженнями, які, до речі, підтверджуються дослідженнями компетентних експертів до 80% закриття фірм, зокрема у сфері бізнесу відбувається за рахунок банального витіснення з ринку, насамперед за рахунок недбалого ставлення власників до модернізації власної справи.
Бізнес ідеї у сфері туризму: організація турфірми