Перейти к содержанию

Скільки разів може помилятися бізнесмен?

У будь-якій діяльності трапляються помилки, у тому числі й у підприємництві. Питання тільки в тому, які, коли і скільки разів допустимо здійснювати їх, щоб корабель під назвою бізнес не пішов на дно. Особливо багато таких «кораблекрушений» буває на початковому етапі шляху. Що ж не так, у чому помиляються новачки?

Бізнес не виростає з нічого, тобто потрібен пристойний початковий капітал, грошове підживлення. Завжди і саме пристойний, здобутий цивілізованими методами, а чи не через сумнівні кредити, фінансові махінації, піраміди тощо. Сума вкладення також є важливою. Не існує чудес, не варто починати без грошей фірму, чи це бюро перекладів, чи цех з виробництва квасу. З цього нічого не вийде або займе дуже довгий час, що зовсім не вигідно.

Скільки разів може помилятися бізнесмен

Кожен хороший бізнесмен має бізнес-план. І чим грамотніше він складений, продуманий до найдрібніших подробиць, тим щасливішим буде майбутнє у задуманої справи. Людина, що стоїть біля штурвала такого корабля, повинна точно знати напрямок руху, можливості, перспективи, необхідні засоби. Бардак на роботі дуже небезпечний, помилка в бізнес-плані, навіть найменша, може коштувати дуже дорого, призвести до загибелі всієї будівлі.

Занадто економний або, навпаки, бізнесмен, який зовсім не вміє економити, не досягне поставленої мети, довго не протримається на плаву. Наприклад, майже будь-яке підприємство вимагає реклами, але це величезна стаття витрат. Якщо не вкладати гроші в рекламу, справа не піде.

Але й роздутий рекламний бюджет може бути небезпечним, призвести зрештою до банкрутства. Тому бізнесмену, особливо у початкових етапах, не можна помилятися у виборі способів рекламування свого підприємства, продукції, послуг.

Найоптимальніший варіант для новачків – Інтернет-реклама, наявність власних інформаційних сайтів.

Помилково розпочинати бізнес, не оцінивши ситуацію на ринку. Детальний аналіз дозволить правильно вибрати стратегію менеджменту, методи конкурентної боротьби, включити їх у план дій.

Конкуренція є практично у всіх сферах підприємницької діяльності. Не можна не враховувати, що завжди існують компанії, що займаються аналогічним видом діяльності, одні – сильніші, інші – менші. Щоб не втратити конкурентоспроможність, необхідний постійний моніторинг дій «ворогів», правильні контрдії.

Ідея бізнесу – приватна медична клініка

Як відкрити свій бізнес із зовнішнього ремонту будинків

Як заробити гроші в домашніх умовах

Добавить комментарий