Перейти к содержанию

Як побудувати контентну воронку продаж в Інстаграм

Отримати результат від окремих постів, що продають, в Інстаграм вдається не завжди. Вирішенням цієї проблеми є створення воронки продаж. З її допомогою можна розігріти старих передплатників, а також залучити нових. Зараз ми розглянемо інструкцію з вибудовування воронки продаж, яка застосовується практично в будь-якій сфері бізнесу.

Спочатку варто розібратися, що є воронка продаж?

Як побудувати контентну воронку продаж в Інстаграм

Це серія постів, що розміщується послідовно з певною періодичністю. Ціль цих публікацій полягає в ознайомленні аудиторії з вашим продуктом та поступовим спонуканням до його придбання.

Хоча кількість постів у вирві продажів може бути різним, все ж таки оптимальним варіантом є 4 – 6 постів.

Працює це так: користувач бачить першу публікацію вирви, яка зацікавлює його. Далі за допомогою грамотного складання постів користувач поступово залучається, вивчаючи переваги продукту.

До 4-5 посту у нього розвивається лояльність та довіра до вашої компанії. Останній пост вирви – спонукання до цільової дії.

Воронка продаж буде неефективною у тому випадку, якщо ви погано знайомі зі своєю цільовою аудиторією, а також конкурентами. Воронку продаж найкраще використовувати на самому початку рекламної компанії. Кода найкраще запустити вирву?

• Якщо ви вирішили запустити таргетовану рекламу, то як оголошення ефективно використовувати із серії постів вирви першу публікацію;

• Під час випуску нового товару чи послуги для ознайомлення з нею цільової аудиторії;

• Коли на ваш аккаунт було залучено багато нових передплатників у результаті конкурсу або марафону, щоб ознайомити їх з вашим продуктом;

• Під час роботи зі старими передплатниками для нагадування про переваги співпраці з вами.

Тепер розглянемо структуру вирви продажів з першого до останнього посту. Візьмемо для прикладу стандартну вирву, що складається з 5 постів.

• Перший пост відіграє важливу роль у приверненні уваги. У ньому можна познайомити ваших нових передплатників із послугами чи товарами, а також нагадати старим передплатникам, що ви є на ринку. Привернути увагу можна за допомогою ілюстрації, а також заголовків, що чіпляють.

Розкажіть факти про себе, додайте інтерактив або вірусне відео, задіяйте тренди, а також розкажіть про болі та шляхи вирішення цих проблем;

• Другий пост викликає інтерес. У цій публікації необхідно зрозуміло пояснити, чим ви відрізняєтеся від своїх конкурентів? Важливо враховувати, що людей приваблює новизна та незвичайність.

Тому, порівняно з конкурентами, постарайтеся знайти ці унікальні сторони вашого бізнесу.

В якості ідеї для розвитку інтересу можна взяти вашу історію успіху, статистичні дані або факти, оригінальні ідеї використання вашого продукту, лаштунки вашої компанії;

• Третя публікація має на меті залучити аудиторію та викликати у неї симпатію до вашої компанії або продукту. Це третя посада, спрямована на знайомство людини з вами.

У цій публікації можна розповісти секрети, корисні поради, провести розіграш призу, надати інструкції, поспілкуватися з експертами цієї ніші;

• Метою наступного посту є розвиток довіри в аудиторії. У ньому важливо переконати людину в тому, що ваш товар чи послуга здатна вирішити її проблеми.

Найефективніші методи викликати довіру людини – надати:

  • сертифікати,
  • нагороди,
  • відгуки задоволених клієнтів,
  • соціальні докази,
  • кейси.

Підвищують довіру прямі ефіри, в яких користувачі можуть побачити ваш продукт у дії або поставити запитання, що їх цікавлять;

• Завершальною публікацією у воронці продаж є пост. На даному етапі користувач вже розігрітиме попередніми чотирма публікаціями. У ньому можна додатково сформулювати та підсумувати всі існуючі переваги та характеристики вашого продукту, а також сформулювати заклик до дії.

На етапі створення цієї посади важливо визначити: які гарантії можна надати клієнтам? Які страхи можуть виникнути у користувача під час ухвалення рішення про покупку? Як можна пояснити, на підставі чого розрахована вартість вашого продукту? Які знижки або бонуси можна надати клієнту, щоб підвищити його мотивацію щодо покупки?

Отже, метою воронки продаж в Інстаграм є не продаж товару будь-якими шляхами, або розміщення публікацій, що тільки продають, а ведення діалогу. Як видно із структури воронки – її мета спілкування з клієнтами, з метою налагодження з ними довірчих відносин.

Як скласти бізнес план інтернет магазину

Бізнес ідеї 2022 — 33 Ідеї для Бізнесу в маленькому місті з невеликим капіталом

Способи просування в Інстаграмі