Перейти к содержанию

Вигідна пропозиція як готовий бізнес

Іноді виникають різні ситуації, через які немає можливості чи бажання займатися власним бізнесом. Іноді рішення про продаж приймається непросто і навіть болісно і може бути спричинене різними причинами.

Причиною може бути зміна діяльності, оптимізація бізнесу, диверсифікація або просто втома. Часто вигідніша пропозиція із привабливими перспективами у зовсім іншому напрямку, або бажання зосередитися на вже існуючому напрямі діяльності призводить до рішення про продаж бізнесу.

Вигідна пропозиція як готовий бізнес

Згідно з дослідженнями японських фахівців, рішення про зміну діяльності кожні вісім років приймають 15% зайнятих у бізнесі людей.

Досить часто продаж компанії є можливістю непогано заробити, якщо рішення приймається на піку прибутковості компанії та при грамотному розрахунку ринкової кон’юнктури. Для деяких такий вид діяльності перетворюється на успішний та прибутковий бізнес, коли вигідні пропозиції приносять реальні доходи.

Часто життєві обставини диктують свої умови, наприклад, переїзд, вихід на пенсію, хворобу та багато іншого. Трапляється, що стан ринку такий, що компанія зазнає краху і тоді єдино правильним рішенням є її продаж, як можливість повернути хоч частину вкладених коштів.

Щоб ваше рішення про продаж було вигідною пропозицією для покупця, ваш бізнес повинен існувати на ринку досить тривалий час, мати позитивну історію, бути впізнаваним на ринку і мати солідну клієнтську базу.

Якщо ваш бізнес вийшов на самоокупність, а це не менше двох років, розраховувати на успішний продаж не варто.

Термін успішного існування на ринку компанії повинен становити не менше чотирьох років, після такого терміну можна розмірковувати про хорошу угоду як для продавця, так і для покупця.

Позитивна, підтверджена документально-фінансова історія стане підтвердженням вашої спроможності для покупця компанії — потенційного інвестора.

Грамотний продаж готової справи вимагає чіткого дотримання алгоритму необхідних заходів:

— Потрібна брокерська оцінка, яка стане підтвердженням привабливості угоди для потенційного інвестора.

— збільшення привабливості бізнесу сприяє підготовка фірми до продажу.

— Пошук привабливого покупця має вестись «по всіх напрямках».

— Власне, переговори.

— Заключний етап – власне продаж, оформлення договору купівлі-продажу та оплата.

Помилково вважати, що бізнес можна продати легко і просто, що на одне лише оголошення відгукнеться несусвітне кількість покупців з відмінними цінами, одна привабливіша за іншу.

Оголошення про продаж бізнесу є сигналом до зупинки всієї діяльності фірми, а на оцінку та передпродажну підготовку не варто витрачати дорогоцінний час. Фахівці у сфері продажів та брокери зовсім не потрібні, все вирішиться і без них.

Наслідком такої необдуманої поведінки може стати відсутність пропозицій або пропозиції, які за вартістю значно нижчі за ваші очікування. Фахівці стверджують, що саме комплексний та професійний підхід до продажу бізнесу принесе вам значний прибуток у прийнятний термін.

Заробіток у декретній відпустці

Закордонна нерухомість – особливості інвестицій

10 кроків до підвищення продуктивності дизайнера