Перейти до контенту

Як фотографувати одяг для інтернет-магазинів

У зв’язку з недавніми подіями та зростаючим попитом на інтернет-продажі магазини одягу були змушені заново винайти звичний спосіб обслуговування та інвестувати більше часу та посвяти у цифровий маркетинг компанії. І, на відміну від фізичних продажів, під час роботи через Інтернет зображення стають вітриною бізнесу.
Клієнти покладаються на зображення при покупках, тому важливо, щоб у споживача був відмінний візуальний досвід з фотографіями, які передають всю інформацію та демонструють професіоналізм вашого бренду.

Але як привернути увагу, зацікавити споживача та змусити його дізнатися та полюбити вашу продукцію? Ми підготували статтю, в якій у простих кроках ви дізнаєтеся, як і навіщо робити фотографії одягу, щоб продавати більше, чи то через соціальні мережі, чи електронну комерцію.

Навіщо інвестувати у зображення в електронній комерції та соціальних мережах?

Як фотографувати одяг для інтернет-магазинів

В інтернет-магазині аналіз товару ґрунтується на тому, що бачить покупець. Іншими словами, зображення не тільки пробуджують або не пробуджують бажання купувати, а й впливають на сприйняття покупцем бренду та професіоналізму бізнесу.

Дізнайтеся, навіщо вкладати гроші у фотографії:

• 65% людей використовують візуалізацію та віддають перевагу контенту з невеликою кількістю тексту, а компанії, які використовують цікаві зображення у своїх маркетингових матеріалах, отримують на 94% більше переглядів.

• На сайтах електронної комерції 67% споживачів кажуть, що якість зображення має важливе значення для придбання продукту.

• 87,9% людей не купують на веб-сайтах, якщо продукт не має зображення.

• Товари з трьома та більше зображеннями мають коефіцієнт конверсії на 19,5% вище, ніж товари лише з одним зображенням.

• Продаж збільшується приблизно на 9%, коли продукт має великі зображення.

5 порад, як фотографувати одяг, щоб продати більше

1. Подумайте про формати
Зображення мають бути підготовлені для адаптації до різних розмірів екрана. Протестуйте їх на кількох платформах, щоб перевірити їхній зовнішній вигляд.

2. Показати деталі
Знаючи деталі, покупець буде впевненіший і у нього буде більше шансів вибрати певний предмет одягу.

Порада полягає в тому, щоб сфотографувати предмети під різними кутами та сфотографувати деталі, такі як гудзики, принти, пояси, коміри, манжети тощо.

3. Створіть свій формат
Підтримка стандартного формату, розміру, дозволу також важлива для привернення уваги клієнта. Стандартизуйте свій інтернет-магазин, поєднуючи зображення та інформацію.

4. Якість фотографій
Сьогодні можна досягти високої роздільної здатності за допомогою камер мобільних телефонів. Важливо продумати кадрування, красу, фон, композицію та різкість зображення. Покупець повинен легко переглядати продукт та його деталі.

5. Присвятіть себе редагуванню фотографій.
Існує кілька безкоштовних та дуже практичних програм для редагування зображень. Робота над зробленими фото може покращити результат, виправивши, серед іншого, проблеми з кадруванням, кольорами, фокусуванням.

Поради щодо фотографування одягу для електронної комерції

1. Рамки
Виріб завжди повинен бути у зручному для нього положенні, бажано по центру. Переконайтеся, що одяг розташований так, щоби привернути увагу до всієї сцени.

2. Висвітлення
Якщо ви збираєтеся фотографувати одяг на моделях, рекомендується використовувати природне світло. Якщо немає можливості фотографувати на вулиці, необхідно використати освітлювальне обладнання.

3. Позбавтеся шаблону
Шукайте різні ракурси, різні пози та способи розставити одяг у різних умовах. Це також може допомогти привернути увагу клієнта.

4. Сфотографуйте всі кольори
Часто той самий предмет одягу доступний у різних кольорах. Сфотографуйте кожен з них та використовуйте фотографії на своєму веб-сайті, щоб виділити найбільш реалістичні деталі для вибору покупця.

5. Уникайте відволікаючого фону або завантажених зображень
В електронній комерції зображення зазвичай робляться на білому тлі. Це змушує покупця не випускати з уваги цікаві деталі

6. Не використовуйте інформацію на зображенні
Всю інформацію вкажіть в описі товару. Не рекомендується додавати підписи або логотипи до зображень, оскільки це може вплинути на його перегляд покупцем.

Способи зробити фото одягу

Дізнайтеся, як створити фотографії одягу для вашого магазину.

Фото з моделями

Фотографії з реальними людьми дають покупцеві найкраще уявлення про продукт на додаток до важливих деталей, таких як, наприклад, фігура.

Фотографії з манекеном або вішалкою

Їх можна налаштувати відповідно до бренду, проте вони менш індивідуальні та не точно відтворюють людське тіло.

Flat Lay

Широко використовувана техніка, більш спрощена і приваблює широку публіку в соціальних мережах, де предмети фотографуються на плоскій поверхні і зазвичай робляться з іншими предметами, включаючи аксесуари.

Як можна економити воду

Які бувають види інвестицій

Інвестування в нерухомість за кордоном

Коментарі 1

Залишити відповідь