Перейти к содержанию

Як просувати Історію ( Stories ) в Instagram

Сторіс в Інстаграм є зручним та потужним інструментом для просування. Даний формат контенту дозволяє збільшити охоплення, залученість та впізнаваність бренду. Функції сторіс дозволяють зробити подачу контенту більш логічною, що спрощує оформлення сторінки для блогерів, інтернет-магазинів, брендів, консультантів, викладачів, коуч-тренерів та мандрівників.

Особливості цього формату в Інстаграм полягають у можливості комбінувати фото та відео.

Як просувати Історію в Instagram

Крім того, сторіс розміщується тимчасово і через 24 години видаляється.

Оскільки цю особливість знають усі користувачі Інстаграм, часто помічаючи, що хтось опублікував історію, вони намагаються її подивитися. Те, що це тимчасовий контент, спонукає користувачів переглядати його відразу, адже якщо упустити таку можливість, можна так і не дізнатися про актуальну інформацію.

Проте є можливість створення вічних сторіс. Крім того, список історій знаходиться у верхньому блоці, що робить їх видимими для відвідувачів сторінки.

Ще одна особливість – автор сторіс може бачити статистику підписників, які переглянули цю публікацію, що корисно для аналітики.

Згідно з дослідженнями SMM-фахівців, регулярне розміщення тимчасових сторінок відмінно позначається на загальній статистиці облікового запису в Інстаграм.

Серед інших функцій сторіс, варто виділити можливість публікувати в них посилання, розміщувати хештеги, мітки геолокації, а також відзначати інші акаунти для взаємного піару або реклами. Історії з Інстаграм легко інтегруються у Facebook. Цей формат легко піддається гейміфікації. Наприклад, можна запустити ігри, вікторини, опитування та інші ігрові механіки.

Рекомендації щодо оформлення сторіс

• Згідно зі спостереженнями фахівців, у сторіс ефективно використовувати яскраву та коротку інформацію;

• Їх зміст має бути простим, тому що для більш глибокого занурення у тему використовуються звичайні пости;

• Щоб користувачі мали змогу переглядати без звуку, ефективно додавати субтитри;

• Використовуйте зручне розташування хештегів та міток геолокації. Щоб було простіше сфокусувати увагу на основній інформації, її краще розмістити ближче до центру;

• Необхідно грамотно підбирати кольори для тексту та інших елементів, щоб колір тексту не зливався з фоном.

Яку інформацію розміщувати у сторісі Інстаграм?

Розглянемо кілька ідей для сторіс, якими ви зможете поповнити свій контент-план найближчим часом.

• Чек-лист – інформація, що дозволяє краще засвоїти матеріал, який надається онлайн-курсами;

• Розміщення колажу, в якому демонструється фото та відео певної події з життя людини чи компанії;

• Бекстейдж – формат контенту, в якому розповідається історія про бренд, фірму, керівника компанії, а також про її співробітників. Цей варіант чудово підходить для компаній, які хочуть підвищити лояльність та довіру своїх клієнтів;

• Розміщення вакансій для пошуку працівників серед своїх передплатників;

• Публікація кейсів, у яких надається експертна інформація з вашої теми;

• Лайфстайл – розміщення особистого життя або певних фрагментів, пов’язаних із поїздкою за кордон чи відвідуванням громадського місця;

• Анонсування певних подій чи заходів;

• Розміщення реальної історії, яка дозволить утримати увагу передплатників, а також викликати емоції;

• Проведення опитування з метою дізнатися у цільової аудиторії важливу інформацію, яку можна застосувати у маркетингу;

• Публікація лайфхаків;

• Поздоровлення зі святами або іншими яскравими подіями своїх передплатників та клієнтів;

• Розміщення огляду на певний товар чи послугу з описом важливих особливостей та характеристик;

• Порівняння товарів з метою мотивації до здійснення покупки;

• Розміщення інструкцій щодо використання вашого товару;

• Оповіщення про новинки, акції, знижки, спеціальні пропозиції та бонусну програму;

• Публікація цікавих фактів;

• Розклад занять або графік роботи вашого офісу;

• Публікація статистичних даних;

• Розміщення розважального контенту (гумор, мем, анімації, смішні відео, ігри);

• Проведення конкурсів та розміщення підсумків розіграшів призів.

Це лише деякі варіанти для публікації сторіс. Як видно, цей формат унікальний тим, що дозволяє створювати незвичайні та цікаві публікації. Тому у вас, як автор, є великий простір для творчості та експериментів.

Як побудувати контентну воронку продаж в Інстаграм

Способи просування в Інстаграмі

Як заробити новачкам на біржі Форекс