Перейти к содержанию

Як розкрутити особистий бренд?

Щоб досягти успіху в бізнесі, важливим є не тільки бренд компанії, але й особистий бренд власника, або засновника компанії. Особиста популярність відкриє двері для нових контактів, клієнтів і у підприємця буде більше можливостей для просування свого бізнесу.

Але що таке особистий бренд

Як розкрутити особистий бренд

Особистий бренд багато в чому схожий на бренд компанії. В основному це показує, чим ви відрізняєтесь від інших.

Подумайте про таких людей, як Білл Гейтс, Ілон Маск, Стів Джобс та багато інших. Напевно, у вас відразу виникне певний образ, і цей образ, це не тільки фото цих людей, але й щось більше, їхній дух, їхні вчинки та справи.

Тепер подумайте про таких людей, як Пол Ален, Макс Левчин, Рональд Вейн. Якщо ім’я Пол Аллен ще хоч трохи відоме для російськомовної аудиторії, то ось імена Макса Левчина та Рональда Вейна, широкій аудиторії нічого не кажуть. Адже Макс, це співзасновник компанії PayPal, а Рональд — співзасновник компанії Apple.

За допомогою особистого бренду ви можете встановити правила, які вплинуть на те, як інші дивляться на вас.

Крім того, маючи потужний особистий бренд, ви позиціонуватиметеся як еталон у своїй галузі і отримуватимете від цього користь, незалежно від того, чи ведете ви свій власний бізнес або просто працюєте в компанії у вищому керівництві.

Далі показано 5 стратегій, за допомогою яких можна посилити особистий бренд.

Визначте хто ви і чим ви хочете бути відомі

Подумайте, чому ви хочете, щоб вас знали, та визначте, ким ви є як особисто, так і професійно.

Запитайте себе:

  • Чим ви захоплюєтеся?
  • Яка ваша спеціалізація?
  • У чому ви процвітаєте?
  • Над якими проектами ви можете працювати годинами, не перевантажуючись?
  • Що вам не подобається?

Найголовніше — це розуміти, що саме вам подобається і що ви не можете терпіти. Адже навряд чи ви досягнете великих успіхів у справі, яку не любите. І в той же час, якщо ви чимось пристрасно захоплені, то ймовірність успіху в цій справі максимальна. Крім того, заняття улюбленою справою додасть вам природності при спілкуванні з аудиторією.

Ви також повинні подумати про те, що буде вашою відмітною ознакою і яким буде ваш стиль, коли ви звертаєтесь до своєї аудиторії.

Майте на увазі, що вибір ніші на ринку може зайняти деякий час, і, можливо, ви не заходите обмежувати себе тільки одним напрямком.

Визначте свою стратегію

Щоб розпочати розробку стратегії вашого особистого бренду і дізнатися, чи ви повинні визначити, хто буде вашою аудиторією, тобто на кого ви збираєтеся орієнтуватися?

Пам’ятайте, що досягнення хорошого іміджу та репутації багато в чому залежить від вашої цільової аудиторії, людей, які стежать за вами та слухають вас.

З іншого боку, ви також маєте визначити, в яких засобах масової інформації ви збираєтеся заявити про себе. Одним із найбільш використовуваних каналів — це соціальні мережі. Адже в них просуватися відносно легше, і точно дешевше. Але ви також можете подумати про присутність у традиційних медіа, включаючи телебачення, газети, радіо.

Визначивши свою аудиторію та канали для просування, ви можете починати розробляти теми, про які говоритимете. Визначте, у чому буде їхня корисність для аудиторії, чи це буде пізнавальний чи розважальний контент?

Крім того, ви повинні визначити тон, яким ви збираєтеся звертатися до аудиторії. Ви будете використовувати більш офіційний тон, або ви оберете неформальне спілкування?

Дізнайтесь, хто є експертом у вашій галузі

Досліджуйте, хто є лідерами думок у вашій сфері діяльності. В ідеалі ви повинні знайти їхні соціальні мережі, їхній блог та інші канали, в яких вони з’являються.

Подивіться, як вони спілкуються, як вони рухаються. Так ви зможете багато чого запозичити і навіть зробити ще краще. Звичайно, не варто сліпо все копіювати, адже ви займаєтеся своїм брендом, а не наслідуванням.

Пам’ятайте, якщо ви хочете виділитися своїм особистим брендом, ви не зможете просунутися вперед, не знаючи, що роблять експерти. Ці дослідження також допоможуть вам побачити нинішні тенденції на ринку.

Розширте свої соціальні мережі

Щоб просувати свої соціальні мережі та гарантувати успіх вашого особистого бренду, вам потрібно багато часу та наполегливості. Проте, це того варте, адже це найкращий спосіб охопити найбільшу кількість людей.

Ви повинні враховувати, що ваш контент повинен бути актуальним для вашої аудиторії та відповідати вашому особистому бренду.

Дізнайтеся особливості кожної із соціальних мереж. Насамперед це, звичайно, мають бути провідні соціальні мережі: ВКонтакте, Фейсбук, Інстаграм. Але подивіться і на інші соціальні мережі, можливо, вам навіть є сенс завести і просувати свій аккаунт в Тік Ток. Обов’язково викладайте відео і на YouTube, адже це найбільший майданчик із величезною аудиторією.

Створіть свої зв’язки

Термін «зв’язку» має деяке негативне забарвлення. Але ж ви не збираєтеся робити щось не зовсім те? У будь-якому випадку, без налагоджених контактів вам буде складно просуватися. А це означає, що ви повинні активніше спілкуватися з іншими людьми, цікавитися ними, залучати їх до спілкування. Чим більше у вас буде зв’язків, тим більше дверей буде вам відчинено.

Пам’ятайте, що за допомогою потрібних зв’язків ви не тільки можете зміцнити свій бренд, але й послабити його. Тому важливо, щоб ви оточували себе людьми з хорошою репутацією, які будуть просувати вас і внесуть свій внесок у розвиток вашого особистого бренду.

Крім того, беручи участь у професійних форумах та дебатах, а також відвідуючи мережеві заходи, ви не тільки заявите про себе, але й багато чого навчитеся у своїх колег, можливо, вони навіть запропонують співпрацю, яка матиме велику цінність вашої аудиторії.

Красива вивіска – успіх домашнього бізнесу

Виготовлення та продаж різнокольорових овочів

Важливість ключових слів у назві домену

Комментарии 1

Добавить комментарий