Перейти к содержанию

Як SEO-оптимізувати сайт

Існує багато елементів оптимізації, які необхідно враховувати. Тому важливо, щоб у вас була розумно спланована операційна стратегія. В ідеалі ви повинні записати моменти, які вам потрібно проаналізувати та покращити, у вигляді чек-листа. Першим кроком має стати SEO-аудит. Це ретельний аналіз сайту з різних боків.

Як SEO-оптимізувати сайт

Контент та ключові слова

Контент — це елемент, важливість якого в SEO постійно зростає. Google любить великий, унікальний і схожий на керівництво контент, який просуває його у результатах пошуку.

На підсторінках зміст має бути від 3000 до 5000 символів із пробілами. Це те, що потрібно для висвітлення теми. Також велике поле для хвастощів по насиченості ключовими фразами в різних варіантах і синонімах.

Тексти мають бути унікальними. Це означає, що ви не можете копіювати їх з інших сайтів, а також не розповсюджувати такий самий контент на інших сайтах. Це створює явище дублювання, яке Google дуже не любить.

Також зверніть увагу на оптимізацію кожної підсторінки окремої групи ключових фраз. Якщо ви напишете 3 статті на подібну тему, наповніть їх однією і тією ж фразою і додатково помістіть у метатеги, то можете очікувати, що Google один раз включить до результатів пошуку 1 статтю, а другий раз. Варіюються: тематика, метадані, заголовки статей та заголовків.

Оптимальне форматування контенту також важливе з погляду користувача. Використовуйте заголовки від h1 до h3, виділяйте ключову інформацію жирним шрифтом (не обов’язково лише ключові фрази), використовуйте переліки та маркери. Також додайте фото із заповненим атрибутом alt.

Посилання

Внутрішні посилання — один із найважливіших кроків в оптимізації сайту. Правильне розміщення посилань, що перенаправляють на ваші підсторінки, — це спосіб передачі влади з головної сторінки, а також полегшення для Google пошуку всього контенту на вашому сайті.

Посилання на контент є найсильнішими з погляду SEO. Використовуйте синоніми та тезаурус. Також посилання між сторінками речень.

Мобільність сайту

У період індексу Mobile-First стало дуже важливо адаптувати сайт до всіх видів мобільних пристроїв. Зробіть свій сайт мобільним.

Коли справа доходить до зручності використання веб-сайту, переконайтеся, що він працює якнайшвидше. Наприклад, ми не радимо використовувати повзунки, які можуть працювати на ПК. Також використовуйте шрифт щонайменше 16 пікселів.

Переконайтеся, що всі елементи є легко клікабельними, але не примикають один до одного. Найкраще правило — тримати найважливіші предмети якомога ближче до великого пальця отримувача.

Швидкість сайту

Це ще один елемент, що впливає на позицію вашого сайту Google. Вкрай важливо, щоб ваш сайт не завантажувався більше 3 секунд.

Подбайте про наступне:

Увімкнути стиснення GZIP – це скорочує час відповіді за рахунок зменшення розміру відповіді HTTP. Ви можете додати відповідний код у файл .htaccess або встановити плагін у свою CMS.

Увімкнути кешування – це запам’ятовування сторінки в браузері, щоб швидше завантажити її під час наступного відвідування. Плагін WP Super Cache добре працює в WordPress, але ви також можете додати код у файл .htaccess.

Оптимізація графіки часто буває так, що оптимізація ваги фотографій на порталі значно прискорює роботу сайту. Ви можете зробити це вручну, наприклад, за допомогою веб-сайту TinyPNG або використовувати плагіни.

Мінімізація HTML/JS/CSS — правило просте — що менше елементів ви завантажуєте на сторінку, то швидше. Мінімізація це усунення порожніх символів, які зайво займають місце.

Резюме

Як бачите, елементів оптимізації сайту багато. Вам необхідно враховувати архітектуру сайту, мобільність, швидкість, контент та багато іншого.

Як почати інвестувати у криптовалюти

Як влаштована криптовалюта Stellar

Чи є біткоїн повністю анонімним

Добавить комментарий