Ринок салонів краси розвивається досить динамічно – нові заклади з’являються із завидною постійністю. Проте підприємці, які мають достатній досвід в установі, управлінні та обслуговуванні подібних організацій, не поспішають розкривати секрети та ділитися інноваційними технологіями.
В результаті, новачки, які не знають всіх підводних каменів і течій, занурюючись у бурхливу річку бізнесу, орієнтованого на створення краси, просто не здатні вижити в конкурентному середовищі. Адже тут для досягнення успіху недостатньо орендувати приміщення та придбати обладнання для салонів краси.
Вже давно втратив сенс міф про те, що початок – це легко і завжди доступне навіть людині, яка нічого не обізнана у справі. Шляхетна мета – нести красу в маси, що вже давно змінилася бажанням отримувати високі прибутки, з успіхом перехоплюючи у конкурентів нові ідеї. Сьогодні відкривається безліч салонів, їх кількість залежить від розміру регіону та розвиненості інфраструктури, а також від затребуваності подібних послуг.
Однак, за інформацією, отриманою від консультантів, що працюють у цьому бізнесі, на отримання прибутку орієнтовано лише кожен четвертий салон. У більшості випадків вони мають характер подарунків коханій жінці, свого роду «кишенькових центрів» для багатих дівчат, спадщини для дітей. Одні приходять сюди приємно провести час, інші бажають гарячий віск купити або виконати кілька корисних косметичних процедур.
Плануючи проект створення власного салону краси, ви повинні розуміти, що вивчення літератури, журналів, інтернет-сайтів, присвячених даній тематиці, лише загалом відкриє перед вами уявлення про можливості та принципи організації бізнесу. Як правило, у них відображається досвід минулих років, який практично нічого спільного не має з днем сьогоднішнім. Для вас основною умовою успіху стане вміння лавірувати в сучасних бурхливих течіях індустрії краси.
Щороку ми маємо можливість спостерігати зміну стилю та спрямованості салонів краси. Так, багато хто акцентує увагу на натуральній косметиці, інші віддають перевагу сучасним технологіям і засобам – омолоджуючий крем для засмаги в солярії, лазерна епіляція, тощо. Завданням підприємця є визначення того наповнення центру, яке стане максимально ефективним, затребуваним, інноваційним та приносить високий прибуток.
Успіх підприємства насамперед визначається грамотним фінансовим плануванням діяльності салону. Необхідною умовою прибутковості є чітке визначення спрямованості салону, створення візитних карток, за якими клієнти відрізнятимуть його від інших.
Як легко вийти з відпустки: прості та дієві поради
[…] Як відкрити салон красоти […]