Весілля є однією з найважливіших подій у житті будь-якої людини, на підготовці до неї економити, як правило, не прийнято.
Саме тому настільки популярними на сьогоднішній день є всілякі весільні салони та бутіки, а тому бізнес у цій сфері обіцяє бути прибутковим за належного підходу до його організації.
Втім, треба відразу застерегти бізнесменів-початківців: у «весільній» галузі конкуренція дуже серйозна, і тому за своє місце на ринку доведеться боротися.
Однією з основних статей витрат на утримання магазину весільних суконь стане орендна плата, яка у великих містах може виявитися дуже суттєвою. Звичайно, найкраще відкривати магазин поблизу палацу одруження, проте конкуренція там, як правило, виявляється дуже високою.
З іншого боку, весільному салону немає необхідності перебувати у центрі міста на перетині жвавих транспортних та людських потоків. Справа в тому, що основний контингент приходитиме сюди цілеспрямовано.
Спочатку, як правило, виявляється досить порівняно невеликого приміщення – площею близько 50 кв. метрів. Набагато важливіше визначитись із переліком запропонованих послуг.
Так, пропонуючи своїм клієнтам весільні сукні, ви їх купите дешевше, а в салоні виставите свою вартість, можна також запропонувати оренду суконь.
Якщо ж клієнтці не підійшла жодна готова модель, то вашим козирем стане наявність кравчини, яка готова буде пошити сукню на замовлення, знявши тут же мірки та погодивши фасон.
У будь-якому випадку важливо продумати такі аспекти, як рекламу салону, систему бонусів та знижок для залучення відвідувачів.
Як працювати з неадекватним босом?
[…] Як відкрити салон весільних суконь […]