Яка вона хороша назва для компанії або фірми і як вибрати те, що залучатиме потенційних клієнтів? Це питання, яке задають собі щодня тисячі бізнесменів у всьому світі. Ось кілька корисних порад, які допоможуть підприємцю підібрати відповідну назву для бізнесу.
Не використовуйте ім’я для назви компанії або ініціали. Цілком можливо, що в майбутньому ви хочете продати компанію або перетворити її на товариство з обмеженою відповідальністю, а потім вона має бути окремою правовою формою, незалежно від вас. Тому відкладіть своє его в кишеню і вибирайте назву компанії чи фірми, яка заохочуватиме клієнтів, а чи не відлякувати їх.
Не намагайтеся винайти імена, схожі на існуючі добре відомі компанії, які знаходяться на ринку давно і вже зарекомендували себе, тим більше це стосується назв компаній, що працюють в тій же галузі, що і ви. Не треба прикидатися чимось або бути пов’язаним із кимось іншим. Якщо компанія, назва якої ви запозичили, зазнає неприємностей, репутація вашої компанії також буде знижуватися.
Назва компанії, ймовірно, повинна відображати те, що ваша компанія робить. Погляд клієнта на ім’я компанії повинні негайно говорити, навіщо вони можуть звернутися до вас. Наприклад, неважко здогадатися, що компанія «Господарка» виробляє порошок для прання білизни.
Перегляньте назви інших компаній, що належать до вашої галузі. Це може дати вам загальне уявлення, як вам назвати свою фірму. Назва компанії є першою, що потенційні клієнти бачать. Тому вирішіть, що важливо для вас, задоволення свого его або постійний потік клієнтів.