Перейти к содержанию

Як заробляти в Інтернеті на партнерських програмах?

Сучасний маркетинг має багато назв. Процеси залучення клієнтів засновані на дедалі більшій кількості креативних ідей. Чому? Все просто: споживачі, засипані рекламними повідомленнями, потребують нових і нових стимулів для виконання дій, бажаних рекламодавцем.

Якщо ви є власником компанії та хочете просувати її послуги або продукти, вам слід покладатися на універсальні рішення. Зосередження уваги лише на одному каналі залучення потенційних клієнтів часто є великою помилкою.

Як випливає з назви, їхня основа – співпраця, яка має приносити відчутні вигоди всім сторонам угоди.

Партнерська програма — це домовленість між рекламодавцем і власником веб-сайту, згідно з якою власник веб-сайту погоджується за певну плату опублікувати посилання на веб-сайт, що просувається.

Як заробляти в Інтернеті на партнерських програмах?

Партнерські посилання можуть бути розміщені, серед іншого, як рекламні банери, різні види графіки або списки продуктів.

Припустимо, ви щасливий володар блогу, що широко читається. Швидше за все, вам знадобилося багато часу, щоб запустити його, тому можливо, що ви захочете почати заробляти на ньому, наприклад, щоб ви могли повністю присвятити себе його запуску. До вас звертається бренд, який пропонує товари або послуги, що належать до предмета, яким ви займаєтеся, з пропозицією взяти участь у партнерській програмі. Потім ви можете розмістити партнерські посилання у своєму блозі різними способами, вибираючи ті, які, на вашу думку, будуть найефективнішими. Користувач, який переходить за посиланням, автоматично потрапляє на сайт рекламодавця.

Ви вже знаєте, що таке партнерські програми, але також зверніть увагу, що між вебмайстром і рекламодавцем може бути кілька способів оплати результатів співпраці. Найбільш популярними є CPC (ціна за клік), при якій оплата проводиться за кожен клік користувача, незалежно від того, чи вирішує користувач в кінцевому підсумку купити продукт або послугу, що просувається, і CPS (вартість за продаж), тобто модель, згідно з яким власник веб-сайту отримуватиме винагороду лише в тому випадку, якщо споживач завершить транзакцію.

Основні переваги партнерських програм

Партнерські програми дуже популярні. Це не дивно, якщо дивитися на кількість користувачів інтернету.

Сьогодні інтернет-реклама вже не просто приємне доповнення до належної рекламної діяльності, але в багатьох випадках стала їхньою основою.

Розрахунок за конкретний результат. Знаючи, що таке партнерська програма, ви неодмінно помітите, що рекламодавець, залежно від конкретної моделі білінгу, платить за результат. Так, ви можете зустріти пропозиції, в яких пропонується часткова оплата за розміщення посилання на веб-сайті, але, зазвичай, використовуючи це рішення, ви витрачаєте свої гроші на конкретні результати. Важливо відзначити, що як з точки зору рекламодавця, так і з точки зору власника веб-сайту, заробіток на партнерських програмах можливий за декількома різними схемами, що дозволяє налаштувати рішення, яке найбільше підходить для обох сторін.

Прибуток для рекламодавців та власників сайтів. Рекламодавець залучає нових потенційних клієнтів та розширює групу можливих одержувачів своїх товарів чи послуг, тоді як власник веб-сайту заробляє та монетизує його популярність. У цьому випадку, однак, вирішальне значення має довіра одержувачів до людини, яка управляє сайтом — якщо вона велика, вони з більшою ймовірністю натиснуть на посилання, що просувається.

Відсутність часових витрат. Навіть багаторівнева партнерська програма не повинна бути складним рішенням, бо правило просте: власник сайту розміщує посилання, рекламодавець платить. Додатковим спрощенням є можливість використання партнерської мережі, яка є посередником між власниками веб-сайтів та компаніями, які хочуть розміщувати на них рекламу через партнерські посилання.

Вибираючи найкращі партнерські програми, варто адаптувати їх до характеру вашого бізнесу, таким чином підтримуючи відповідність до вашого власного іміджу.

Як правильно початківцю інвестувати в Інтернеті

Як фрілансеру уникнути конфлікту із замовником

Контакти

Добавить комментарий