Перейти до контенту

Яка буває реклама в Інтернеті

Є багато можливостей дати рекламу в інтернеті. Фантазії у рекламодавців хоч греблю гати. Та й сам інтернет із радістю ділиться своїм простором для реклами. Які види реклами можна виділити в інтернеті? А оскільки від відповіді на це питання залежить наш успіх, і в кінцевому підсумку наше фінансове становище, давайте спробуємо всі види реклами класифікувати.

Класифікація інтернет-реклами за форматом

Яка буває реклама в Інтернеті

1. Текстова реклама.

Це найпопулярніший вид реклами, який використовується всіма та скрізь. Саме цей тип переважає в Інтернеті. Він вимагає додаткових спеціальних рекламних матеріалів: відео, анімацію, малюнки тощо. буд. Ця реклама не нав’язлива і часом може не сприйматися як реклама. Користувач іноді навіть не здогадується, що оголошення на сторінці пошуку пошукових систем – це реклама. Її легко замаскувати під звичайний текст або рекомендацію, а також посилання на сайт. Як результат, нею частіше переходять і користуються платними послугами рекламодавця.

2. Банерна та медійна реклама.

Вважається, що користувачі інтернету настільки звикли до мерехтіння банерів на сторінках інтернету, що зовсім не звертають на них уваги. Але цей вид реклами має свої переваги. Все одно вона привертає до себе увагу і навіть якщо по ній не переходять на сторінку, що продає, проте вона запам’ятовується. Таким чином, створюється та формується бренд. Він може зіграти свою позитивну роль, коли покупець у повсякденному житті вибиратиме товар у магазині і перевагу віддасть знайомій фірмі.

3. Комбінований вид реклами.

Тизери є комбінацією з медійної та текстової реклами. Вона виглядає у вигляді невеликої картинки з описом її текстом. Текст виступає у ролі посилання продає ресурс.

Класифікація інтернет-реклами за способом розміщення

1. Через рекламні мережі.

Цей спосіб швидкий і зручний, до того ж, надає прямий вихід на цільову аудиторію з найбільшим її охопленням. Але він потребує значних фінансових вкладень.

2. Домовленість безпосередньо із власниками.

Цей вид також вимагатиме грошей, але ви будете застраховані від комісій рекламної мережі. До того ж, ви самостійно зможете оцінити, наскільки тематика майданчика відповідає темі вашої рекламної пропозиції. І все-таки є невелика вада. Справа в тому, що на таких майданчиках вже стала постійна аудиторія, особливо якщо це форум або інша спільнота. Так ось їм згодом ваша реклама набридає і не дає належного результату. Ви можете надати рекламу в інтернеті через рекламну мережу. Якщо на сайті, де розміщена ваша реклама, ви бачите вільне для реклами місце і власник зацікавлений у наданні цього місця під рекламу, то перейшовши за посиланням “Купити рекламу”, ви можете розмістити її на ресурсі, що вам сподобався.

Класифікація інтернет-реклами за способом оплати

1. Оплата за кліки або переходи. Ця оплата відбувається при виборі контекстної реклами для рекламування товару. При переході рекламного оголошення з рахунку знімається певна сума, яку встановлює сам рекламодавець. Це найнадійніший, до того ж ефективний спосіб отримання результату від реклами.

2. Оплата за кількість показів. Зазвичай застосовується до банерів. Найчастіше це ціна за 1000 показів.

3. Оплата за час розміщення. Вона не залежить від кількості кліків, ні від відвідувачів. Найчастіше така реклама розміщується безпосередньо. 4. Оплата дію. Події бувають різні. Це може бути заповнення анкети, відповіді на запитання, покупка товару в інтернет-магазині тощо. 5.

Безкоштовне розміщення. Воно здійснюється на взаємовигідній основі, найчастіше за принципами обміну рекламними місцями на ресурсах. Як бачимо, дати рекламу в інтернеті можна у різний спосіб, оскільки існує велика різноманітність таких. Вибирайте.

Як відкрити бізнес з бджільництва

Хто такий – фрилансер

Сучасні види шахрайства в Інтернеті