Перейти к содержанию

Закони успіху у бізнесі

Світ бізнесу вимагає максимального використання можливостей та досягнення поставлених цілей. Значення має все: час, витрачене в розвитку бізнесу, вкладені кошти, отримання прибутку. Якщо спиратися на досвід успішних людей і не повторювати їх помилок, можна досягти добрих результатів. Їхній досвід говорить про те, що у світі бізнесу успіх має свої закони, як і в математиці чи фізиці.

Дотримання цих законів допоможе досягти високих результатів, оскільки вони перевірені часом.

Закони, дотримання яких призведе до успіху

Закони успіху у бізнесі

Законів успішного ведення бізнесу складено багато, кожна галузь має свої нюанси та відтінки. Основні з них:

№1. Головні поняття у бізнесі – гроші та продажі.

Бізнес для того створюється, щоб заробляти гроші. Для покращення цього світу краще займатися благодійністю, працюючи в інших структурах. Завдання бізнесу – продаючи, отримувати прибуток.

№2. Володіння товаром відмінної якості за оптимальною ціною ще говорить про те, що підприємець має перевагу.

Товар сам себе не продасть, покупці самі не прийдуть.

Реалізація товару – це трудомісткий процес, який вимагає просування.

Покупця потрібно залучити, а потім постійно працювати із ним. Цим займаються працівники, а керівник контролює процес.

№3. Процес продажу вимагає відстеження.

Сьогодні продали більше, учора трохи менше. Усі ключові параметри повинні вимірюватися:

  • • співробітники приходять на роботу за чітким графіком,
  • • у відповідність до відпрацьованого часу нараховується зарплата,
  • • скільки клієнтів побувало на сайті або в магазині,
  • • кількість клієнтів, які здійснили реальні покупки,
  • • розмір середнього чека,
  • • як часто один і той же клієнт здійснює покупки,
  • • так далі.

№4. Контролювання всіх процесів.

Мета контролю — дати зрозуміти співробітникам, що за хорошу роботу він отримає заохочення, за погану — буде покарання;

№5. Форма організації виробничого процесу.

Найоптимальніший варіант – це конвеєр. Тут не потрібна висока кваліфікація, отже, і витрати на зарплату будуть невисокими.

№6. Бізнес працюватиме і зростатиме без господаря і на господаря, якщо є взаємозамінність: будь-який співробітник може замінитися іншим.

№7. Система продажів складається з 3-х ділянок:

  • • залучення нових клієнтів,
  • • перетворення потенційних клієнтів на реальних,
  • • порозуміння з постійними клієнтами та новоприходящими.

Кожною ділянкою має займатися окремий співробітник.

№8. Основний прибуток дають постійні клієнти.

Бізнес вважається поганим, якщо немає постійних клієнтів. Щоб їх утримувати, вибудовують цілу систему заохочень як дисконтних карт, бонусів, подарунків.

№9. Власники бізнесу часто не люблять керувати, їм хочеться самим брати участь у процесі.

Це велика помилка. Його завдання – стратегічний розвиток, побудова систем продажу та маркетингу.

№10. У будь-якому бізнесі може не спрацювати якусь ланку, що призведе до погіршення показників.

Потрібно завжди мати запасний варіант, завжди прораховувати свою справу на кілька кроків уперед, щоб невдача не застала зненацька.

Вчені Гарвардського університету переконані, що на успіх не впливають IQ людини, кількість грошей, обставини чи везіння. Головне в тому, щоб бізнесмен був здатний встояти проти поразок та невдач. Якщо людина вміє брати він відповідальність за стан своєї свідомості, то бізнес йому відкрито.

Як заробити в інтернеті без вкладень коштів

Золото: дорогоцінні метали, їх властивості та застосування

Найкращі сайти для заробітку криптовалюти